kremt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg fikk ikke med meg, lå finalebilletten i gullkista eller? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja. Og nå spoila vel tv3 igjen...... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vindel var visst ikke trygg likevel? Huff, litt av et opplegg det der. Først er de videre garantert, og deretter ikke. Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 GUD jeg håper Niklas tar penga fra Blubba om de vinner på tosdag Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Helt konge å se Heidi sutre. Lurer dog veldig på hva denne hemmeligheten til Ole innebærer... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Vindel var visst ikke trygg likevel? Huff, litt av et opplegg det der. Først er de videre garantert, og deretter ikke. Hva mener du? Slik jeg forstod det skulle Vindel og Madde sende hjem ett av de andre parene. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Dette var konge, Kim sitt skitne spill lønte seg ikke likevel. Det er et spill. Kim var kjappere enn de andre deltakerne. Det er ikke noe galt i det han gjorde, og niklas hadde gjort det samme om han hadde forstått koseptet. Men så viser det seg nok engang at paradise kun består av tilfeldigheter. Kjipt. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Paradise i år er så kjedelig så ser vanligvis bare de 10-15 siste minuttene av episoden for å få med meg det viktigste Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ser ikke ut som det blir noe penger på sutrekjerringa fra Råde, nei. Lenke til kommentar
vZ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Paradise burde skifta navn til Rettferdighetens Hotel. Hva er poenget med at alt skal være så fair hele tiden? Og hvorfor skal Madelen klage om at alle skal stille likt foran kistene? Herregud, alle fikk brev samtidig, men snarlig reaksjon og tenking gjorde at Kim og Heidi fikk velge kiste først. Kim: Vi står jævlig sterkt. Hrehhrehh. Vi står jævlig sterkt. Hrehhrehh. Heidi: Alt er bare såååå gøy, men Madelen ville ikke bliiii meeeed å lage sliiiiips. Niklas starter som PR-manager for Drammen og reklamerer for stedet gjennom å være med i alle kommende sesonger av PH. Madelen føler, føler og føler. Hun synes, synes og synes. Alle setningene starter med disse ordene! Nora: Jeg er så glad i Mikke. Han er min partner. Mikke: Jag vet inte hva Nora tyckar om meg. Men jag har inte kjenslor for Nora. Frustert. 7 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Å gjemme nøkkelen var helt greit, men sutringen i etterkant ble pinlig. Niklas kan jo lage Paradise Hotel-spesial for TV Buskerud. Blir sikkert en suksess i harrrybyen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Mitt eneste ønske nå er at Kim tar å hopper og moser den kulen så hardt i bakken at det kommer et etterskjelv som kjennes på hele hotellet foran golddiggeren Heidi, makan så lei jeg er av henne. Fløtet på en bølge gjennom hele programmet. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Synes jeg leste et sted at Heidi ønsket seg silikontits. Det er vel derfor hun er så desperat etter cash. 2 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Mitt eneste ønske nå er at Kim tar å hopper og moser den kulen så hardt i bakken at det kommer et etterskjelv som kjennes på hele hotellet foran golddiggeren Heidi, makan så lei jeg er av henne. Fløtet på en bølge gjennom hele programmet. Alle jentene har forsovet flytt på en bølge. Synes det er kult at heidi ikke er redd for å være egoistisk og manipulerende. Det er slike mennesker jeg vil se på tv. Verdig vinner imo. Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nok en gang er det loddtrekning som avgjør hvem som går videre. Krever ingen analyse eller samarbeid/sabotasje blant deltagerne. Sammenligner man med finaleuken i Danmark sesong 6 er det ekstrem kvalitetsforskjell... Her var det en intens uke hvor allianser, sabotasjer, stor tillit til partneren og generelt grundig tankevirksomhet var helt nødvendig. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Lurer på om de gjør noe annerledes til neste sesong. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Nok en gang er det loddtrekning som avgjør hvem som går videre. Krever ingen analyse eller samarbeid/sabotasje blant deltagerne. De fikk riktignok en gåte som ikke var alt for vanskelig å løse. "Det åpenbare er ikke alltid fasiten, men er fasiten alltid det åpenbare?" Lenke til kommentar
huggy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Lurer på om de gjør noe annerledes til neste sesong. Blir sannsynligvis nytt hotell vertfall Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Det sure, oppgitte trynet til Heidi i slutten av kistesermonien var priceless. Jeg lo høglytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå