Lemongrass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I mine øyne er det Oslo(-området)-deltakerne som har vært desidert best. Det er fordi Bergen ikke har fått muligheten Trenger en bergenser i neste sesong. 2 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skjønner dere ikke at det er forskjell på å være seer og deltaker i et realityprogram? Klart det, spillmessig er det en genistrek, men det hadde vitterlig ikke tatt mer enn noen få minutter for castingbyrået (som er ute etter å finne MORSOMME folk, ikke potensielle "vinnere" Sier du, som aldri har vært i nærheten av å lage tv noen gang. Det er lett å være 18 år å sitte hjemme i stua å mene ting. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vel Petter Pilgaard var så heldig å velge en kvinnelig deltager i fjorårets sesong og den dama han kom med var en god del mer underholdende enn årets gjennomsnittelige deltager. http://www.tv3play.no/play/226933/?autostart=true Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Kjolene passet ikke etter Paradise Haha Ellers enig i mye av det som sies her. Vil heller at Vindel skal vinne enn Kim og Heidi som etter min mening er dørgende kjedelige. Hvorfor han Kim er så populær er for meg uforståelig, girls please enlighten me! Endret 31. mai 2011 av White Fox 2 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Skulle nesten tro det var mer. Tipper hun veier 70 kg om 5 år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er 70kg forferdelig? Kommer vel an på høyden og muskelmassen(ikke at mye muskelmasse er bra, men) Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Vel Petter Pilgaard var så heldig å velge en kvinnelig deltager i fjorårets sesong og den dama han kom med var en god del mer underholdende enn årets gjennomsnittelige deltager. http://www.tv3play.no/play/226933/?autostart=true Petter P som ny castingsjef! Endret 31. mai 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 nå benker vi oss foran tven , og skrur på norgest råeste talkshow, paradise ekstra ( vg nett ) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 nå benker vi oss foran tven , og skrur på norgest råeste talkshow, paradise ekstra ( vg nett ) Ja er det bra?stuste på om jeg skulle kjøre tv-ekstra selv idag Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 hehe , er vell for spesiellt interiserte. Men var morsomt igår, liker hasse og piilgard. Det blir det tørrhumor av Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Vel Petter Pilgaard var så heldig å velge en kvinnelig deltager i fjorårets sesong og den dama han kom med var en god del mer underholdende enn årets gjennomsnittelige deltager. http://www.tv3play.no/play/226933/?autostart=true Petter P som ny castingsjef! Bare synd at hun der Pernille (?) ikke varte i mer enn et par tre dager der inne. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Huff, er jo bare kjedelige kvinnfolk der inne nå. Madelen dum og kjedelig. Heidi gnåler om at hun og Kim står sinnsykt sterkt. Nora er oppe i skyene pga Micke kom inn igjen. Ingen sterke personligheter er faktisk ganske skuffende. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Unfair å gjemme nøkkelen? LOL. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I og med at Heidi har gjort det klart mange ganger at hun sikler etter de pengene og at Madelen virker som om hun er likegyldig til om hun vinner eller ikke, håper jeg Kim og Heidi kommer til den kuletesten og at Kim slipper kulen. DET hadde vært episk og fullt fortjent. Det hadde vært bra det og, men håper heller Niklas vinner. Liker forresten at den sjokoladehjernen til Madde begynner å skjønne at hennes venninne Heidi ikke kunnet brydd seg mindre om henne. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hvem i helvete bryr seg om at de gjemte nøkkeln?! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det første jeg tenkte når jeg så de gjorde det var at det var faktisk jævlig smart gjort, og trodde de andre kom til å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 HAHA, se trynene på de andre. Nora og Heidi :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Yes, go VIndel Dette var konge, Kim sitt skitne spill lønte seg ikke likevel. Greit Madde er ganske umoden, men tydelig at Heidi er en dårlig taper og stort behov for å rakke ned på andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå