Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 De knulla garantert og så får vi ikke se det Jeezez, Google er din venn om du vil se folk som har seg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Da får han øvd seg på ei drita jenta da i hvertfall, Gypsy Lenke til kommentar
Populært innlegg Diskutert Skrevet 7. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2011 Fy faen så stygg hun hiphop-jenta var uten sminke! 10 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Maren er den tøsen. Pluss for fine pupper. Kjeften til Joachim skremmer meg litt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 http://tinyurl.com/2ax9sw9 faen så stygg... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fy faen så stygg hun hiphop-jenta var uten sminke! Jeg synes hun var søtest jeg. Når hun kom inn til guttene. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg syntes synd på Niclas jeg Fikk skikkelig vondt i magen av han. Eller, jeg syntes synd i alle som kommer på solo Så loner 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Digger baldspoten til Mats. Ingen sjanse til å gro helskjegg noensinne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det var en sykt klein episode. Jeg likte hun Kristiansand-dama best. Han soloduden var sykt ekkel og kan ryke først for min del. Ellers så har IQen i min hjemby falt med noen prosent, etter at Jeanette nå har vist seg på TV. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Helt grei førsteepisode, Norge har nok allerede noen flaue foreldre Er forresten litt ekkelt gjort å ha det sånn at en må på solo første dagen, fikk litt vondt av han stakkars Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Det var en sykt klein episode. Jeg likte hun Kristiansand-dama best. Han soloduden var sykt ekkel og kan ryke først for min del. Ellers så har IQen i min hjemby falt med noen prosent, etter at Jeanette nå har vist seg på TV. ... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hun ene prater som Jorun Stiansen jo, hvor er de fra? Du har ikke mye peiling på dialekt Hehe, nei, dessverre. Har ikke hatt anledning til å lære heller. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hun ene prater som Jorun Stiansen jo, hvor er de fra? Du har ikke mye peiling på dialekt Hehe, nei, dessverre. Har ikke hatt anledning til å lære heller. Jorun Stiansen er fra Vennesla om jeg ikke tar helt feil. Madelén er fra Kristiansand. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 En ting jeg lurer på. I brevet til Niclas sto det at han måtte greie å få to par til å skille lag uten at de merket at det var noe ugler i mosen, og det har jo parene gjort. De skjønte jo at han får bli hvis de bytter. Vil den da være gyldig? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Lurer på hva jeg gjør hvis min fremtidige datter eller sønn havner på et sånt program. Huff... En ting jeg lurer på. I brevet til Niclas sto det at han måtte greie å få to par til å skille lag uten at de merket at det var noe ugler i mosen, og det har jo parene gjort. De skjønte jo at han får bli hvis de bytter. Vil den da være gyldig? Tror det. Det som teller er om han får de til å gjøre det eller ikke. Hvis de hadde gjennomskuet han, og ikke fullført det ville han faila. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hvorfor ser du på det da hvis det er så hjernedødt? Hvorfor gir dere dem seertall? Inbf4 "gå vekk" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 En ting jeg lurer på. I brevet til Niclas sto det at han måtte greie å få to par til å skille lag uten at de merket at det var noe ugler i mosen, og det har jo parene gjort. De skjønte jo at han får bli hvis de bytter. Vil den da være gyldig? La merke til det samme. Håper det ikke er gyldig. Ingenting hadde vært mer gledelig enn å se han kvalme fyren bli sendt hjem. Minner meg litt om Patrick fra i fjor, huffameg! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det enda en skummelt drittfilm? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er det enda en skummelt drittfilm? Nope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå