Gå til innhold

Feil med Canon EOS60D?

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat et EOS60D kamera i hus til fordel for et 550D kamera.

MEN, på både P, Tv, Av, M, B og C holder den lukkeren åpen i sikkert 10 sekunder for å ta et bilde, uansett hva jeg har satt som eksponering. Mens på "Auto", blitz av, CA, portrett, landskap, makro og sport osv. tar den bilder som vanlig.

Den lagrer heller ikke bildene på minnekortet når den holder lukkeren åpen så lenge.

Jeg har bare ladet batteriet, tatt det gamle minnekortet inn i det nye huset, formatert i huset og begynt å knipse.

Anyone?????? Sliter litt på en fredags kveld kan man si :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Siden det uansett er nytt og du neppe har noen personlige innstillinger du ønsker å ta vare på, så er det første jeg ville forsøkt å resette til fabrikksinnstillinger.

Aner ikke hvordan man gjør dette på Canon-hus, så du får enten vente til noen som kan sånt dukker opp, eller nedverdige deg til å bla i bruksanvisningen :p

Lenke til kommentar

Tja. Siden det uansett er nytt og du neppe har noen personlige innstillinger du ønsker å ta vare på, så er det første jeg ville forsøkt å resette til fabrikksinnstillinger.

Aner ikke hvordan man gjør dette på Canon-hus, så du får enten vente til noen som kan sånt dukker opp, eller nedverdige deg til å bla i bruksanvisningen :p

YOU SAVED MY DAY! Gjorde det nå og da fungerte alle moduser. Kan ikke skjønne hva jeg har trykket på for å få til det der!?!!?!!!!!

Thx. Nå blir det et par øl som skal smake godt!

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hva jeg har trykket på for å få til det der!?!!?!!!!!

Ut fra beskrivelsen kan det høres ut som du har klart å slå på en speillås-funksjon eller noe sånt. Sikkert fort gjort å snuble borti når man leker seg i menyene.

Jeg vet at ekte mannfolk ikke gjør sånt, men det kan være en idé å RTFM :tease:

Lenke til kommentar

Litt igjen å lære skjønner jeg :D.

Apropos en annen ubetydelig sannhet. Steike for et puslehus 550D er i forhold til 60D. 60D er Deilig :cool: .

Slik er dyrere ting. Blir vel det samme for en som har 60D og oppgraderer til 7D :tease:

Men ja, man får hva man betaler for (som oftest)

Lenke til kommentar

Litt igjen å lære skjønner jeg :D.

Apropos en annen ubetydelig sannhet. Steike for et puslehus 550D er i forhold til 60D. 60D er Deilig :cool: .

Slik er dyrere ting. Blir vel det samme for en som har 60D og oppgraderer til 7D :tease:

Men ja, man får hva man betaler for (som oftest)

Jeg holdt på å skrive det, men det blir ikke like stort hopp vektmessig i hvert fall :) .

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg en bedre øl jeg, så det er ikke fordi jeg har blakket meg på kamera :tease:

Da trenger du opplæring på skikkelig øl :p

Det blir det sjeldent hjemme, og sjeldent ute også faktisk. Det blir en sjelden gang jeg treffer kompiser som også liker øl og vi sitter i ro og mak og koser oss. Men jeg synes faktisk alle de "vanlige" flaskeølene i butikkene smaker dårligere enn Seidel!

Lenke til kommentar

Det blir det sjeldent hjemme, og sjeldent ute også faktisk. Det blir en sjelden gang jeg treffer kompiser som også liker øl og vi sitter i ro og mak og koser oss. Men jeg synes faktisk alle de "vanlige" flaskeølene i butikkene smaker dårligere enn Seidel!

Det er alltid trivelig å dra på tur å smake nytt øl. Men et annet land (eller landsdel) kan være fornuftig. Å kombinere foto og ølsmaking er også morsomt. Det blir en mulighet i mai.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...