Papirkurven Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Skal kjøpe meg ny TV på slutten av denne måneden og jeg klarer ikke og bestemme meg for hvilken TV jeg skal gå for. Kravene er at den ikke skal være mindre enn 55", bryr meg ikke om det er Plasma / LCD eller LED-LCD. Denne skal brukes til TV, Bluray og Xbox360. Har egentlig vært bestemt på denne LG'en 60" THX-godkjent plasma Men idag var jeg i en lokal butikk og så på 60" av denne Sony Bravia 55" LED-TV KDL-55EX710 Likte va jeg så der. Så da er spørsmålet, hvilken av disse gir mest bilde av pengene? Evt, finnes det noen andre som er bedre i samme prisklasse? Har ikke fått sett LGen live, men uansett så hjelper det ikke å se på de i en butikken da de er mest sannsynlig ikke innstillt skikkelig. Noen som har en av de som er nevt ovenfor som kan komme med erfaring? Takker for hjelpen! Endret 17. februar 2011 av blashyrkh Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hei Jeg er også på utkikk etter ny tv på 55" / 60" og har dermed lest en rekke tester og diverse diskusjons tråder fra diverse forum. LG PK760 som du linker til er absolutt en god tv, men den er også et "merkelig tilfelle". Det er faktisk slik at modellen under, Pk 550 leverer bedre sortnivå og generell bildekvalitet enn det pk 760 gjør. Derfor ville jeg heller valgt en pk 550, problemet er bare at det den pr dags dato ikke finnes i Norge til riktig pris! :/ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 SONY-KDL55EX710AEP Denne ligger for 12000 hos Euronics nå og i den lokale euronics butikken får jeg alt til innkjøpspris, så jeg tror jeg går for denne. Får bare håpe salget holder ut til den 28. da lønninga kommer. Er litt redd for å gå for plasma da jeg aldri har prøvd det eller har noen erfaringer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå