IcedInsanity Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Viser bare hvor IQ nivået ligger når dere må spørre. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOT UNBEATEN ANYMORE. HEEEEEEERLIG! Små barn, store gleder. Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Små barn, store gleder. Indeed. Ta en titt i Newcastle - Arsenal kamptråden. 3 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg ville bare si at jeg godter meg nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Herregud for en dag i PL! Må nesten jekke meg en pils..! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Limbeck: du er vel fornøyd som vanlig? Jeg er fantastisk fornøyd med å gå 29 kamper uten tap ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Utrolig deilig! Satt med Wolves-drakta på! Nå blir det gledefylla. "Den eneste gleden en Pool-supporter har er når United taper" - Points Til samtlige spillere på banen; dere er en fuckings skam. Ferguson også eller? Ferguson også. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Arbeidsuhell. Skjer med alle. Reiser oss til neste kamp. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er en skam, Sir Alex skam deg for det laget du sendte utpå i dag og dine bytter. SKAM SKAM SKAM, natta. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOT UNBEATEN ANYMORE. HEEEEEEERLIG! Små barn, store gleder. Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er. Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Og du er rapportert så ufattelig mange ganger Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg ville bare si at jeg godter meg nå Takk Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja da var det bare til å gratulere Chelsea/City/Arsenal som ligamestere. Vi fortjener ikke å vinne ligaen, håper vi ender på 4. plass og får oss en liten lærepenge. jada vil leder jo med berre 4 poeng, berre til å gi opp da. Du er tilbakestående om du tror vi vinner ligaen i år. Du er vel også en om trodde vi kunne gå uten seiere denne sesongen også? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 For en utrolig deilig lag. Newcastle slår tilbake mot kjøpelaget Arsenal og United går på en velfortjent smell mot deilige Wolves. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG v vav v vBNBNNN Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget. Mot Newcastle :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOT UNBEATEN ANYMORE. HEEEEEEERLIG! Små barn, store gleder. Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er. Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst. Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Viser bare hvor IQ nivået ligger når dere må spørre. Hvorfor kan ikke folk unne seg over at dere taper? Dere er jo kjepphøye hele året. Dere får faktisk ta i mot det dere gir også. Kanskje dere kan ta tak i egene "supportere" som sier ManU???? Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG v vav v vBNBNNN Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget. Mot Newcastle :!: Taper 2-1 MOT WOLVERHAMPTON AHAHAHAAHA, sug meg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Limbeck: du er vel fornøyd som vanlig? Jeg er fantastisk fornøyd med å gå 29 kamper uten tap ja. Var ikke det eg spurte om. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja da var det bare til å gratulere Chelsea/City/Arsenal som ligamestere. Vi fortjener ikke å vinne ligaen, håper vi ender på 4. plass og får oss en liten lærepenge. jada vil leder jo med berre 4 poeng, berre til å gi opp da. Du er tilbakestående om du tror vi vinner ligaen i år. Du er vel også en om trodde vi kunne gå uten seiere denne sesongen også? Du tror virkelig ikke at vi er ute av gullkampen bare fordi vi tapte i dag og at vi har ræva borteform? Vi har alt i vår hule hånd din ape, er du helt inkompetent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg