Gå til innhold

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

 

Av samme grunner som de fleste store lag i andre ligaer ofte får ufortjente poeng: favorisering fra dommeren.

 

HAhaha :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg må innrømme at jeg ble sjokkert av det GW, kanskje Clattenburg føler litt dårlig samvittighet for alle de gangene han har rævkjørt oss mot dere? Synd for Bolton at det gikk ut over de.

 

Nei seriøst, dette blir bare tull. Jeg må sliutte å trolle slik. Jeg har bare utviklet et uforklarlig hat mot Man Utd de siste åra, skal prøve å ta meg sammen. Sorry. Lykke til med kampen!

Lenke til kommentar

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

 

Av samme grunner som de fleste store lag i andre ligaer ofte får ufortjente poeng: favorisering fra dommeren.

 

HAhaha :)

 

Det han sier er sant. Det er faen meg helt ubegripelig at United ikke har tapt enda når de spiller så elendig som de alltid gjør i bortekamper. Kan du nevne 1 bortekamp hvor United har hatt fullstendig kontroll igjennom hele kampen og unngått baklengs? Det er ikke mange i hvertfall.

Lenke til kommentar

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

 

Av samme grunner som de fleste store lag i andre ligaer ofte får ufortjente poeng: favorisering fra dommeren.

 

HAhaha :)

 

Det han sier er sant. Det er faen meg helt ubegripelig at United ikke har tapt enda når de spiller så elendig som de alltid gjør i bortekamper. Kan du nevne 1 bortekamp hvor United har hatt fullstendig kontroll igjennom hele kampen og unngått baklengs? Det er ikke mange i hvertfall.

 

For det første så lo jeg av trollet og for det andre så tar jeg en seier foran å ha kontroll hver gang.

Lenke til kommentar

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

 

Av samme grunner som de fleste store lag i andre ligaer ofte får ufortjente poeng: favorisering fra dommeren.

Vi har hatt minst like mange feilaktige avgjørelser mot oss som med oss. Grunnen til at vi ikke har tapt er tilfeldigheter og en til tider bra mentalitet. Grunnen til at vi har så mange unødvendige uavgjort er tilfeldigheter og en til tider dårlig mentalitet. På den ene siden er vi litt heldige som kan kalle oss for ubeseirede (enn så lenge), på den annen side er vi litt uheldige siden vi ville hatt flere poeng dersom vi hadde tapt og vunnet flere kamper istedenfor å spille uavgjort.

Lenke til kommentar

Der skal han ha rødt!

 

Litt sånn passe tragisk at unbeaten-rekka brytes borte mot bunnlaget Wolves. Men det er nok til det beste, kanskje vi faktisk begynner å spille fotball på fremmed gress etter tapet her.

 

Tar nok ikke lang tid før dommeren innser at manu ligger under. Slapp av.

Eg tror du er teit. Tar eg feil?

Lenke til kommentar

Der skal han ha rødt!

 

Litt sånn passe tragisk at unbeaten-rekka brytes borte mot bunnlaget Wolves. Men det er nok til det beste, kanskje vi faktisk begynner å spille fotball på fremmed gress etter tapet her.

 

Tar nok ikke lang tid før dommeren innser at manu ligger under. Slapp av.

Eg tror du er teit. Tar eg feil?

 

Hvis det er teit å komme med sannheten, så tar du nok ikke feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...