Gå til innhold

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja da kom årets første tap. Nå som vi hadde sjansen til å rykke fra Arsenal.

Og Carrick har ikke hatt en eneste god kamp siden 2006/2007 sesongen

 

Sier det samme igjen. Hvilken idiot er det som tror at vi skal klare det umulige å gå ubeseiret igjennom sesongen? Vi vinner ikke ligaen heller, det gjør City.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja da kom årets første tap. Nå som vi hadde sjansen til å rykke fra Arsenal.

Og Carrick har ikke hatt en eneste god kamp siden 2006/2007 sesongen

Om det er noen som har vært gode for United i dag, så er det nettopp Carrick. Carrick har hatt god sesong hittil, men nå skal vi ikke snakke om at noen av United spillerne er gode i dag da alle har sugd baller.

 

Få inn Anderson og Chicha inn med en gang i 2.omg.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

Lenke til kommentar

2-1 til pause, digg!

 

Men har mine tvil om at dette skal holde inn. United er alltid bedre i andre omgang, og med en brennhet Hernandez på benken kan det nok bli farlig bakover i andre omgang. Stearman og Berra er ikke akkurat de raskeste i PL, eller på banen. Men vi har SEB og Fletcher på benken og de kan gi oss offensiv kraft når vi trenger det og Doyle og co har løpt seg tomme. Henry er dårlig offensivt som vanlig, men har vært god bakover.

 

Blir uansett spennende.

Lenke til kommentar

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

 

Av samme grunner som de fleste store lag i andre ligaer ofte får ufortjente poeng: favorisering fra dommeren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva i helvete er problemet med bortekamper? Det er faen meg utrolig at ikke noen har tatt et grep for å løse dette. Provoserende å se antall mål vi slipper inn på motstandernes gress.

 

Forsvaret er ræv i hver jævla bortekamp, og vi taper kampen på midtbanen, selv mot bunnslitere som Wolves og Birmingham.

 

Det er på dødball målene kommer....

Lenke til kommentar

Dette laget er dessverre en skandale på bortebane, jeg fatter og begriper ikke hvordan vi ikke har tapt. Jonny Evans er helt jævlig dårlig er skyldig i 2-1 målet da han slipper Doyle. Få inn Smalling med en fuckings gang.

 

Fletcher og Carrick dont cut it. Rooney er også fæl på bortebane, så kanskje vi skal slenge inn Hernandez fra starten av? Om Rooney blir utvist kommer jeg til å rase i vinkler.

 

Det beste vi får er her uavgjort, men jeg tviler. Er bare Nani som leverer jevn på bortebane.

 

Av samme grunner som de fleste store lag i andre ligaer ofte får ufortjente poeng: favorisering fra dommeren.

Dere fikk jo ikke to bløte straffer i dag og dere er ikke et storlag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...