Boll1 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 håper på: van der Sar Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra Nani - Carrick - Anderson - Giggs/Park Berbatov - Rooney 0-2, Nani og Berbatov scorer Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Wolves har tatt 17 av sine 21 poeng på hjemmebane. Dere har bare vunnet tre bortekamper. Wolves har allerede slått City, Chelsea og Liverpool denne sesongen. I dag går United på årets første smell i ligaen. Book it! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Wolves har allerede slått City, Chelsea og Liverpool denne sesongen. Neste lørdag kan du legge til Arsenal på den lista også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fornyet håp! Wolves har med en spiller i 40 mannstroppen til England, nemlig Karl Henry! FOr en kvalitet man har når man har landslagspillere i troppen. England er seriøst doomed når de må ha med spillere som Henry i en 40-mannstropp, eller topp 100. Makan til elendig spiller skal du lete lenge etter og hvis dette er spillerne England er ute etter skal blir det ikke noe EM eller VM med det første. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 niko: Startmotor er demontert, rengjort og smurt. Nå ser det lovendes ut. Både mtp startmotor og kamp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 niko: Startmotor er demontert, rengjort og smurt. Nå ser det lovendes ut. Både mtp startmotor og kamp. Faen så bra Gratulerer da, mann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Takker I dag håper eg Anderson er med fra start. Giggs kommer vel innpå og snur kampen, selv om eg håper vi unngår at ulvene kjemper til seg overtaket i kampen. Rooney kommer vel til å gå på nok en "bortebaneskrell". Mannen spiller jo rææææv på bortebane, og gud på hjemmebane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Arsenal leder 0-3 mot Castle allerede etter 10 minutter. Presset er tilbake på oss, vi må for en gangs skyld spille overbevisende på bortebane. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Og er det noe vi liker så er det United med press på bortebane Endret 5. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 vi må for en gangs skyld spille overbevisende på bortebane. Neida, vi må bare vinne. Trenger ikke spille overbevisende. Regner med at enten Smalling eller Evans begynner i dag, muligens Gibson også. Vi spiller mot Wolves. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Dør hvis Gibson starter, dør. Please oh please, Fergie. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 van der Sar Rafael Ferdinand Vidic Evra Nani Fletcher Carrick Giggs Rooney Berbatov SUBS: Kuszczak, O'Shea, J Evans, Anderson, Scholes, Owen, Hernandez. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hater at Anderson får spille så lite som han gjør. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ja, Ando burde vært med, men Giggs, yummy! Og Rio - Vida! Yuuum! Og ingen Gibson! SEXYYY! Gleder meg nå, spesielt siden Arsenal nettopp mistet 0-4 ledelse! Hihihihii 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Gibson ikke på benken en gang jo! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 FOR ET LAG! Fletch kunne bli byttet ut med Andy, men det er jo noe av det beste Fergie har gjort borte hele sesongen! Koser meg med Arsenal-nederlag. Har fortsatt ikke gått opp for meg hva Castle gjorde den siste halvtimen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det der er vel toppet lag Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Tusen takk Newcastle! Da håper jeg vi viser at vi er Manchester United, og "overkjører" Wolves. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er ikkje eit toppa lag dersom Fletcher viser samme form som han har hatt til no denne sesongen. Forhåpentlegvis kan han finne tilbake til vanlege takter, men ellers ville eg heilt klart heller ha sett Anderson frå start på midten. Tre poeng i dag så får vi ei nokonlunde bra luke nedover. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Ferdinand visstnok skadet under oppvarming. Evans starter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg