Gå til innhold

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

Hold hodet høyt Manchester United supportere. 29 kamper uten tap er råsterkt. Ting bare må gå galt noen ganger

 

Arsenal gikk 49 kamper uten tap i ligaen, så 29 på rad uten tap når ikke helt opp.

 

Bare fordi Pires filmet seg til straffe mot Pompey

 

Ja, selvsagt. Hvis noen klarer noe manu ikke klarer må det være juks i bildet.

 

Så gjør det uten juks da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det er fire poeng ned til Arsenal som ettertrykkelig beviste at de vinner ikke pl i år heller. Og til Chelsea er det 7 poeng.

4-4 mot Newcastle er et sterkere resultat enn 2-1-tap mot Wolves, uansett hvordan du vrir og vender på det. Gullkampen er helt åpen. Vi har dog det klart letteste kampprogrammet av gullkandidatene. Dette blir spennende!

 

Det handler ikke om resultatet, men det faktum at de roter bort en 4 måls ledelse...... det var poenget mitt.

 

Med bekymret for Chelsea enn for Arsenal.

Lenke til kommentar

29 kamper uten tap er jo et bevis på at troppen er godnok gold

Vi er februar og har hatt et mye enklere kampprogram enn Arsenal. Chelsea er også back inn biss.

 

4p er ingenting. Kan ikke se for meg at vi vinner ligaen med den midtbanen vi har. De øvrige på laget har dratt lasset frem til nå, men somthing has to give, vi kan ikke leve på forsvaret, vingene og spissene i hver eneste kamp. En eller annen sjelden gang må de sentrale stå frem og det gjør de dessverre aldri. Hvorfor? Fordi de ikke er gode nok.

 

Fortjent seier forresten

Lenke til kommentar

Hold hodet høyt Manchester United supportere. 29 kamper uten tap er råsterkt. Ting bare må gå galt noen ganger

 

Arsenal gikk 49 kamper uten tap i ligaen, så 29 på rad uten tap når ikke helt opp.

 

Bare fordi Pires filmet seg til straffe mot Pompey

 

Ja, selvsagt. Hvis noen klarer noe manu ikke klarer må det være juks i bildet.

 

Så gjør det uten juks da

 

Wow. Du sier det faktisk rett ut her. "Arsenal er kun bedre enn manu hvis de jukser."

Lenke til kommentar

29 kamper uten tap er jo et bevis på at troppen er godnok gold

Vi er februar og har hatt et mye enklere kampprogram enn Arsenal. Chelsea er også back inn biss.

 

4p er ingenting. Kan ikke se for meg at vi vinner ligaen med den midtbanen vi har. De øvrige på laget har dratt lasset frem til nå, men somthing has to give, vi kan ikke leve på forsvaret, vingene og spissene i hver eneste kamp. En eller annen sjelden gang må de sentrale stå frem og det gjør de dessverre aldri. Hvorfor? Fordi de ikke er gode nok.

 

Fortjent seier forresten

 

Du er en mester til å greie å vri frem noe negativt. Neida, ikke sikkert vi vinner, men vi er med å kjemper og det er kjempemorro.

 

Og se hvordan fansen til motstanderene våre reagerer på at vi taper. Nydelig

 

Hold hodet høyt Manchester United supportere. 29 kamper uten tap er råsterkt. Ting bare må gå galt noen ganger

 

Arsenal gikk 49 kamper uten tap i ligaen, så 29 på rad uten tap når ikke helt opp.

 

Bare fordi Pires filmet seg til straffe mot Pompey

 

Ja, selvsagt. Hvis noen klarer noe manu ikke klarer må det være juks i bildet.

 

Så gjør det uten juks da

 

Wow. Du sier det faktisk rett ut her. "Arsenal er kun bedre enn manu hvis de jukser."

 

Jeg snakket bare om den sesongen alene da. har ikke sagt noe om noe annet. Hold deg til saken nå

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

NOT UNBEATEN ANYMORE.

 

HEEEEEEERLIG!

 

Små barn, store gleder.

 

Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er.

 

Se her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1295551&view=findpost&p=16888128

 

Jeg ser. Og du står fritt til å tolke det dit du vil.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

NOT UNBEATEN ANYMORE.

 

HEEEEEEERLIG!

 

Små barn, store gleder.

 

Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er.

 

Se her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1295551&view=findpost&p=16888128

 

Jeg ser. Og du står fritt til å tolke det dit du vil.

 

Vel, hvordan kan du ta det som et kykkelibang når dere gjør akkurat det samme mot andre lag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har spist middag nå og chiller og tenker gjennom, og det samme skjer faen meg igjen med avgjørelsene snart. Eneste som mangler er at vi taper 6p mot Chelesa pga dommeren/linjedommerne osv. Rafel fikk rødt den dagen mot Spurs, Bham fikk ett gratis mål for å ta vekk 2p fra oss i siste minutt; Wolves BURDE ha spilt i en halvtime + med 10... (da hadde vi faen meg vunnet... er ikke noen småting det..) OG vi burde hatt straffe for handsen. Please, ikke la PL bli det samme som i fjor; avgjort på dommeravgjørelser og flaks og offside og piss. Det er det eneste jeg bryr meg om. Dør hvis det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...