Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med gullet til Arsenal/Chelsea. Dette laget fortjener ikke å vinne ligaen...

Spar meg for sånne innlegg. Herregud. LEDER med 4 fuckings poeng. Hadde ikke sagt det samme om vi lå under med 4 poeng.

Skjerpings her.

Og det er fire poeng ned til Arsenal som ettertrykkelig beviste at de vinner ikke pl i år heller. Og til Chelsea er det 7 poeng.

Lenke til kommentar

Hold hodet høyt Manchester United supportere. 29 kamper uten tap er råsterkt. Ting bare må gå galt noen ganger

Arsenal gitt 49 kamper uten tap i ligaen, så 29 på rad uten tap når ikke helt opp.

Dette var jo før du sluttet med bleier.

Ble litt usikker nå, du har vel kanskje ikke sluttet enda?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Fy faen så jævlig patetisk noen av dere her inne er når United ligger under eller taper. Tenkte jeg skulle ta det opp etter B'pool kampen, men orket. Men idag ble det for mye. Hvordan i helvette kan dere gratulere Arsenal/Chelsea med seriegull i begynnelsen av februar når vi leder med 4 poeng? Og kor forbanna emosjonell går det ann å være når dere går bra å være * super optimist og herregud så god MAN UTD er* til dette iløpet av 90 min?

Skjerp dere.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Elendig forsvarsspill av Wolves, men hva kan man forvente av et så dårlig lag.

Å fy faen for et drittlag Wolves er. Ingenting i PL å gjøre. Grattis med ligagull. Vi klarte det FAEn ikke i år heller :)

Å herregud... Det triste laget til Wolves skremmer ikke engang Brann. Blir knuse-seier til united.

Fuck off.

Fantastisk med seier, mulig rødt, mulig straffe. Bryr meg ikke i det hele tatt nå. King George Elokobi!

Kosegutten :love: Tar det tilbake!

Lenke til kommentar

Hold hodet høyt Manchester United supportere. 29 kamper uten tap er råsterkt. Ting bare må gå galt noen ganger

Arsenal gikk 49 kamper uten tap i ligaen, så 29 på rad uten tap når ikke helt opp.

Dette var jo før du sluttet med bleier.

Oh, en vits om at jeg ikke er gammel. Originalt. Greit å se at du ikke har noe bedre å komme med.

Lenke til kommentar

Legg merke til at vi snytes for et klart rødt kort i mot (O'Hara) og en grei straffe mot slutten. Vidic ble også revet ned i feltet i 1.omg.

Hehe, kan tenke meg at det har vært mange artige reaksjoner her underveis. Men lets face it, vi fortjener ikke å vinne fotballkamper når vi spiller som vi gjør, enkelt og greit. Dette er ikke the united way å spille fotball på, dette er bare trist sorti fra start til mål. Det er så enkelt å analysere United, for det er de samme problemområdene hver eneste gang. Når ikke Berba eller Nani fyrer på alle sylindere er vi hjelpesløse på fremmed gress, dessverre. Men det har de fleste av oss sett lenge, så det er ingen grunn til å henge for meget med nebbet. Med den stallen vi har tar jeg en topp 3 plass i mot med åpne armer og en hederlig exit i CL settes også pris på. Er ikke sur eller skuffa engang, dette var så forutsigbart som det kom.

- Hvor mange kamper skal vi tape sentralt på midten før Fergie får opp øynene. Resten av troppen er mer enn god nok, men den posisjonen (den viktigste i fotball) er vi på championship nivå pr idag. På bortebane har vi ikke vunnet en eneste midtbanekrig i år og det handler ikke om innsats, det handler om individuell kvalitet.

- Laguttak. Offameg, end of discussion. Hvor lei er jeg av Fletcher sentralt, han er like fæl som Gibson for tiden.

Edwin 6

Rafael 5

Evans 2 - Denne gutten har jeg mistet absolutt all tro på og det tror jeg han har også. Hjelpeløs hver gang han får sjansen.

Vidic 6- - Litt under pari, men fortsatt den beste av de bak.

Evra 5+ - Mr usynlig, men kommer i alle fall på løp.

Nani 7- Den eneste trusselen der vi har der ute, men spiller langt i fra en en av sine bedre kamper.

Fletcher 4- Desverre ikke United materiale denne sesongen. Har tatt en Carrick anno 09. Kanskje har vi overvurdert Fletch, for han er en av de som konstant leverer dårlig. Hvor mange mål får vi fra den sentrale midtbanen?

Carrick 6 Den beste på midten, men fortsatt langt i fra god nok.

Giggs 4 Årsverste. Fæl i sluttminuttene.

Rooney 1 - Skulle solgt tjukken til city i Januar. Starter han neste kamp begynner jeg å gråte.

Berbatov 6- Prøver, er ikke hans skyld at det er null piff i støtten bakfra.

Scholes 6 - Greit, et par syke passninger, men null penetrering og venom

Smalling 6 MYE bedre enn bøtta Evans

Hernandez n/a - Fikk ingen baller å jobbe med, men det var han som jaktet på returer og lusket rundt i boksen når ballen var på vingen. Rooney og Berba stod bare å slækkan, evt tok en stroll inn i boksen for kameraenes skyld.

Her gjelder det å komme seg til sommeren med best mulig ligaposisjon (CL som minimum nå som vi ligger der i toppen) ogskifte ut store deler av troppen før vi blir for alvor avslørt og faller helt igjennom. Et år til med denne midtbanen og det er bare å vinke bye bye til CL plasser.

:)

Lenke til kommentar

Og det er fire poeng ned til Arsenal som ettertrykkelig beviste at de vinner ikke pl i år heller. Og til Chelsea er det 7 poeng.

4-4 mot Newcastle er et sterkere resultat enn 2-1-tap mot Wolves, uansett hvordan du vrir og vender på det. Gullkampen er helt åpen. Vi har dog det klart letteste kampprogrammet av gullkandidatene. Dette blir spennende!

Lenke til kommentar

Må bare få sagt det, Henry var god(!) i dag. For en digg seier, selv om jeg skulle ønske vi kunne slå Wigan, West Ham og de andre bunnlagene isteden. Får håpe dette gir laget ett masivt moralboost.

Igjen, King George Elokobi og hans disipler fortjener hyllest i dag.

Legg merke til at vi snytes for et klart rødt kort i mot (O'Hara) og en grei straffe mot slutten. Vidic ble også revet ned i feltet i 1.omg

Hvis dette er den situasjonen etter 15 min så er ikke dette straffe siden corneren ikke var slått enda. De andre er jeg enige i, selv om man sikkert kan si at hånden var i en naturlig posisjon.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Arsenal gikk 49 kamper uten tap i ligaen, så 29 på rad uten tap når ikke helt opp.

Bare fordi Pires filmet seg til straffe mot Pompey

Ja, selvsagt. Hvis noen klarer noe manu ikke klarer må det være juks i bildet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...