IcedInsanity Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG v vav v vBNBNNN Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget. Mot Newcastle :!: Taper 2-1 MOT WOLVERHAMPTON AHAHAHAAHA, sug meg. Du er rapportert enda en gang. Skjerp deg Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 5. februar 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Wolves har tatt 17 av sine 21 poeng på hjemmebane. Dere har bare vunnet tre bortekamper. Wolves har allerede slått City, Chelsea og Liverpool denne sesongen. I dag går United på årets første smell i ligaen. Book it! 10 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOT UNBEATEN ANYMORE. HEEEEEEERLIG! Små barn, store gleder. Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er. Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst. Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet. Jeg tviler faktisk ikke. Har sett reaksjonene dere kommer med når Chelsea taper, så det sier vel litt om Chelsea sin storhet. Det blir bare en latterlig påstand at det er et "komplemang", når dere gjør akkurat det samme selv. Med din logikk blir jo fort City det største laget på øya. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG v vav v vBNBNNN Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget. Mot Newcastle :!: Taper 2-1 MOT WOLVERHAMPTON AHAHAHAAHA, sug meg. Du er rapportert enda en gang. Skjerp deg Rapportert fordi? Skal vi rapportere alle i Ncastle - Arsenal-tråden og da eller? Hahaha. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Elendig forsvarsspill av Wolves, men hva kan man forvente av et så dårlig lag. Å fy faen for et drittlag Wolves er. Ingenting i PL å gjøre. Grattis med ligagull. Vi klarte det FAEn ikke i år heller Å herregud... Det triste laget til Wolves skremmer ikke engang Brann. Blir knuse-seier til united. Fuck off. Fantastisk med seier, mulig rødt, mulig straffe. Bryr meg ikke i det hele tatt nå. King George Elokobi! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg elsker kompleanger. 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Tipper det er lenge til vi får se Evans i Utd drakt igjen. Er jo fullstendig texas hvergang denne mannen spiller i de bakre rekker. Må også si at jeg gruer meg til den dagen Ferdinand legger opp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Viser bare hvor IQ nivået ligger når dere må spørre. Hvorfor kan ikke folk unne seg over at dere taper? Dere er jo kjepphøye hele året. Dere får faktisk ta i mot det dere gir også. Kanskje dere kan ta tak i egene "supportere" som sier ManU???? så hva mener du vi skal gjøre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Det er en skam, Sir Alex skam deg for det laget du sendte utpå i dag og dine bytter. SKAM SKAM SKAM, natta. ? Wtf. Jeg er glad jeg ikke var her under kampen på forumet, for dette er ikke litt SAF sin feil. Banen var fucked, vinden var fucked, og vi fikk bare det ikke helt til i dag. Ikke noe mer enn det. Gutter, vi er fortsatt 4p over Arsenal, og de ledet 0-4 i dag og klarte å fucke det opp, ellers hadde det vært 2. Slapp av, vi måtte tape en nå, hadde faen gått 29 uten tap! Synd at vi tapte, kunne ihvertfall klart uavgjort, men det var småmarginer som gjorde at vi ikke gjorde det. O'Hara kunne fått rødt kort, det der hadde ALLTID vært et gult kort (taklingen på Fletcher) hvis det var det første, så jeg vet ikke helt, men det KUNNE ihvertfall vært rødt. Og når Evra spiller det innlegget, så kunne vi godt fått straffe, for hånden hans ligger ute til siden og blokkerer ballen, har sett den bli til straffe MANGE ganger. Mye uflaks, marginene mot oss, vi tapte, no big deal, 1 poeng mindre ledelse; I'll fuckin take it. Synd gutter, nå er det bare å PEISE på neste helg og SLÅ CITY!! Get in you devils! PS: Må bare legge til en ting, Giggs; etter alle de gode kampene han har hatt.. MÅTTE ha en slik. Han var GRUSOM, haha. Tror han vet det innerst inne også, uff han var dårlig.. Hvor var Anderson når vi trengte ham? Anyway, no biggie folkens, keep your heads up! Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Elendig forsvarsspill av Wolves, men hva kan man forvente av et så dårlig lag. Å fy faen for et drittlag Wolves er. Ingenting i PL å gjøre. Grattis med ligagull. Vi klarte det FAEn ikke i år heller Å herregud... Det triste laget til Wolves skremmer ikke engang Brann. Blir knuse-seier til united. Fuck off. Fantastisk med seier, mulig rødt, mulig straffe. Bryr meg ikke i det hele tatt nå. King George Elokobi! Elsker Wolves <3 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg elsker kompleanger. Alltid trivelig å få koplemagner. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOT UNBEATEN ANYMORE. HEEEEEEERLIG! Små barn, store gleder. Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er. Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst. Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet. Jeg tviler faktisk ikke. Har sett reaksjonene dere kommer med når Chelsea taper, så det sier vel litt om Chelsea sin storhet. Det blir bare en latterlig påstand at det er et "komplemang", når dere gjør akkurat det samme selv. Med din logikk blir jo fort City det største laget på øya. Takk igjen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG v vav v vBNBNNN Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH :D:D:D:D:D:D:D Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget. Mot Newcastle :!: En dommerfeil gjorde også straffesparket som førte til poenget. Uansett: HAHAHAHAHAHAHA! Syk PL-dag! Vi tapte to poeng men tok ett innpå United! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Gratulerer med gullet til Arsenal/Chelsea. Dette laget fortjener ikke å vinne ligaen... Spar meg for sånne innlegg. Herregud. LEDER med 4 fuckings poeng. Hadde ikke sagt det samme om vi lå under med 4 poeng. Skjerpings her. Endret 5. februar 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Gratulerer Teipball! Fortjent seier i dag! Men om det er kun fordi Wolves er veldig gode i dag eller fordi United er veldig dårlig er eg usikker på. De kjemper seg til nok en skalp på hjemmebane! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Glad jeg missa denne med god margin pga jobb. Endelig kom tapet også. Har vært en stor jævla sovepute, hele sesongen på bortebane. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NOT UNBEATEN ANYMORE. HEEEEEEERLIG! Små barn, store gleder. Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er. Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst. Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet. Jeg tviler faktisk ikke. Har sett reaksjonene dere kommer med når Chelsea taper, så det sier vel litt om Chelsea sin storhet. Det blir bare en latterlig påstand at det er et "komplemang", når dere gjør akkurat det samme selv. Med din logikk blir jo fort City det største laget på øya. Takk igjen. Takk selv. Er stor underholdning å se på bortskjemte manu-unger når favorittlaget deres taper. 3 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hold hodet høyt Manchester United supportere. 29 kamper uten tap er råsterkt. Ting bare må gå galt noen ganger 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 En dommerfeil gjorde også straffesparket som førte til poenget. Soleklar straffe. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Takk selv. Er stor underholdning å se på bortskjemte manu-unger når favorittlaget deres taper. Hvordan mener du at vi skal ta oppførselen deres da? Endret 5. februar 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg