Gå til innhold

Kamptråd - Wolverhampton vs Manchester United


Latias

Anbefalte innlegg

WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG

 

 

v

vav

v

 

vBNBNNN

 

Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH

 

:D:D:D:D:D:D:D:D

Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget.

 

Mot Newcastle :!:

Taper 2-1 MOT WOLVERHAMPTON AHAHAHAAHA, sug meg.

 

Du er rapportert enda en gang. Skjerp deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

NOT UNBEATEN ANYMORE.

 

HEEEEEEERLIG!

 

Små barn, store gleder.

 

Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er.

 

Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst.

 

Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet.

 

Jeg tviler faktisk ikke. Har sett reaksjonene dere kommer med når Chelsea taper, så det sier vel litt om Chelsea sin storhet.

 

Det blir bare en latterlig påstand at det er et "komplemang", når dere gjør akkurat det samme selv. Med din logikk blir jo fort City det største laget på øya.

Lenke til kommentar

WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG

 

 

v

vav

v

 

vBNBNNN

 

Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH

 

:D:D:D:D:D:D:D:D

Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget.

 

Mot Newcastle :!:

Taper 2-1 MOT WOLVERHAMPTON AHAHAHAAHA, sug meg.

 

Du er rapportert enda en gang. Skjerp deg

Rapportert fordi? Skal vi rapportere alle i Ncastle - Arsenal-tråden og da eller? Hahaha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Elendig forsvarsspill av Wolves, men hva kan man forvente av et så dårlig lag.

 

Å fy faen for et drittlag Wolves er. Ingenting i PL å gjøre. Grattis med ligagull. Vi klarte det FAEn ikke i år heller :)

 

Å herregud... Det triste laget til Wolves skremmer ikke engang Brann. Blir knuse-seier til united.

 

Fuck off.

 

Fantastisk med seier, mulig rødt, mulig straffe. Bryr meg ikke i det hele tatt nå. King George Elokobi!

Lenke til kommentar

Det er en skam, Sir Alex skam deg for det laget du sendte utpå i dag og dine bytter. SKAM SKAM SKAM, natta.

 

? Wtf. Jeg er glad jeg ikke var her under kampen på forumet, for dette er ikke litt SAF sin feil. Banen var fucked, vinden var fucked, og vi fikk bare det ikke helt til i dag. Ikke noe mer enn det. Gutter, vi er fortsatt 4p over Arsenal, og de ledet 0-4 i dag og klarte å fucke det opp, ellers hadde det vært 2. Slapp av, vi måtte tape en nå, hadde faen gått 29 uten tap! Synd at vi tapte, kunne ihvertfall klart uavgjort, men det var småmarginer som gjorde at vi ikke gjorde det.

 

O'Hara kunne fått rødt kort, det der hadde ALLTID vært et gult kort (taklingen på Fletcher) hvis det var det første, så jeg vet ikke helt, men det KUNNE ihvertfall vært rødt.

Og når Evra spiller det innlegget, så kunne vi godt fått straffe, for hånden hans ligger ute til siden og blokkerer ballen, har sett den bli til straffe MANGE ganger. Mye uflaks, marginene mot oss, vi tapte, no big deal, 1 poeng mindre ledelse; I'll fuckin take it.

 

Synd gutter, nå er det bare å PEISE på neste helg og SLÅ CITY!!

 

Get in you devils!

 

PS: Må bare legge til en ting, Giggs; etter alle de gode kampene han har hatt.. MÅTTE ha en slik. Han var GRUSOM, haha. Tror han vet det innerst inne også, uff han var dårlig.. Hvor var Anderson når vi trengte ham?

 

Anyway, no biggie folkens, keep your heads up!

Lenke til kommentar

Elendig forsvarsspill av Wolves, men hva kan man forvente av et så dårlig lag.

 

Å fy faen for et drittlag Wolves er. Ingenting i PL å gjøre. Grattis med ligagull. Vi klarte det FAEn ikke i år heller :)

 

Å herregud... Det triste laget til Wolves skremmer ikke engang Brann. Blir knuse-seier til united.

 

Fuck off.

 

Fantastisk med seier, mulig rødt, mulig straffe. Bryr meg ikke i det hele tatt nå. King George Elokobi!

Elsker Wolves <3

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

NOT UNBEATEN ANYMORE.

 

HEEEEEEERLIG!

 

Små barn, store gleder.

 

Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er.

 

Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst.

 

Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet.

 

Jeg tviler faktisk ikke. Har sett reaksjonene dere kommer med når Chelsea taper, så det sier vel litt om Chelsea sin storhet.

 

Det blir bare en latterlig påstand at det er et "komplemang", når dere gjør akkurat det samme selv. Med din logikk blir jo fort City det største laget på øya.

 

Takk igjen.

Lenke til kommentar

WOLVERHAMPTON!!!!!!!!! JAJAJAAJASDJFJGVJAVASJJVJA ASDJ ASFKLBM,SFG

 

 

v

vav

v

 

vBNBNNN

 

Wolverhampton 2-1 Man utd haHAHAHAHAHAH

 

:D:D:D:D:D:D:D:D

Lede 0-4 til pause også spille uavgjort. Og en dommerfeil redder poenget.

 

Mot Newcastle :!:

En dommerfeil gjorde også straffesparket som førte til poenget.

 

Uansett:

HAHAHAHAHAHAHA! Syk PL-dag! Vi tapte to poeng men tok ett innpå United!

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

NOT UNBEATEN ANYMORE.

 

HEEEEEEERLIG!

 

Små barn, store gleder.

 

Det er det beste komplemanget vi kan få. når abuerene jubler så mye bare for at vi taper så sier det jo litt om hvilket lag vi er.

 

Skulle likt å sett manu-gjengen da Newcastle putta sitt fjerde i dag. Evt. da Chelsea slet som verst.

 

Tviler på at det slår dette hysteriet. Dere er beviset på vår storhet.

 

Jeg tviler faktisk ikke. Har sett reaksjonene dere kommer med når Chelsea taper, så det sier vel litt om Chelsea sin storhet.

 

Det blir bare en latterlig påstand at det er et "komplemang", når dere gjør akkurat det samme selv. Med din logikk blir jo fort City det største laget på øya.

 

Takk igjen.

 

Takk selv. Er stor underholdning å se på bortskjemte manu-unger når favorittlaget deres taper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...