karakurs Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Heisann.. Eg har et problem med bilder på skjermen, dette oppstår uansett om eg surfa, drive med bildebehandling etc.. Veit ikkje heilt korleis eg skal forklare det, men all tekst og slikt er fint, mens ikon og andre bilder blir dekt med snø. Når eg evt trykker på bildene, eller tar musa over blir desse bildene (som regel) feilfrie. Har prøvd å oppdatere drivere og slikt. Samt å justere oppløsning og "hardware acceleration". Ingen ting hjelper. Er det noken som har en ide til ka som kan vere gale? Setter stor pris på all tilbakemelding. Eg kjører XP SP3 og har ATI Radeon 3650HD skjermkort. -karakurs- Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvis du tar en skjermdump (print screen) og limer bildet inn i et tegneprogram, vises fortsatt feilene på bildet? Lenke til kommentar
karakurs Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du tar en skjermdump (print screen) og limer bildet inn i et tegneprogram, vises fortsatt feilene på bildet? Eg er ikkje heime akkurat no og får prøvd det, men eg syns å huske eg prøvde det en gang, og da var feila på bildet. Ka kan det skyldast? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå