rvenes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei. Kan eg finne ut på min mobil om eg har 3G nett fra f.eks Netcom heime? Her er det desverre kun EDGE nett fra Telenor. Har sett på dekningskartet til Netcom, og kanskje dei har 3g her... Har ein HTC Desire telefon. Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det beste er nok å sjekke dekningskartet til den respektive operatør. Hvis ikke kan du jo sjekke hvilke typer sendere som er i ditt område ved å bruke denne linken: http://www.finnsenderen.no/search Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Glem kartene, de er ikke nøyaktige nok. På desire gjør du følgende: Innstillinger Trådløst og nettverk Mobile Nettverk (ikke Mobilt Nettverk) Nettverksmodus Bare GSM Gå tilbake til Mobile nettverk Nettoperatører Søk etter nettverk Nå kommer lista over GSM/EDGE/GPRS-nettverk For å sjekke hvilke UMTS-nettverk som er tilgjengelige setter du Nettverksmodus til Bare WCDMA og kjører nettverkssøket på nytt. Helt til slutt setter du Nettverksmodus tilbake til GSM/WCDMA Auto. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Virker som ha hopper tilbake til GSM/WCDMA auto automagisk når den ikkje finner noke utms nett. Skal teste i eit nett eg veit eg har 3g snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå