Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Du er en artig skrue. Er moren din glad i deg? Moren? Heck, selv en gjeng med sultne ulver hadde avvist ham. Kjenner nervene kommer nå, men skal bli godt med kamp. Må skaffe meg ny drakt, den eneste jeg har atm er Babel. Får ikke kommet meg på pub i dag, så må ty til netttilgang. Hvordan er kvaliteten på TV2 Sumo? Endret 6. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Kom igjen scousere. dere tar denne Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Du er en artig skrue. Er moren din glad i deg? Moren? Heck, selv en gjeng med sultne ulver hadde avvist ham. Kjenner nervene kommer nå, men skal bli godt med kamp. Må skaffe meg ny drakt, den eneste jeg har atm er Babel. Får ikke kommet meg på pub i dag, så må ty til netttilgang. Hvordan er kvaliteten på TV2 Sumo? Det avhenger av netthastigheten din. Selv jeg, med et relativt treigt nettverk, har HD-kvalitet på TV2-Sumo. Muligheten til å spole, følge andre resultater underveis m.m anbefales. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Yamas er en morsom fyr.. Frykter denne kampen noe intenst, gruegleder meg som faen. Håper virkelig gutta spiller opp mot sitt aller beste i dag, slik at vi kan sette disse wannabe-stormaktene ned på jorda! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Sumo sender så vidt jeg vet i HD. Dog kontrasten og fargespekteret er ikke så godt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=hrNFXpVq8eE COME ON YOU REDS! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Det overgår en crappy stream som jeg mister i slutten av førsteomgang. HD-kvalitet hadde jeg ikke forventet, så dette høres ut som en god deal. 199 for 6 kamper, inkludert United-kampen. I'm in. Høres bedre ut en VG sin løsning, som visstnok ikke overfører Premier Leauge... Endret 6. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 jeg tror Yamas er like opptatt av å overbevise seg selv som noen andre Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Da er det avgårde til familiemiddag. Maten skal ned fortere enn den blir servert, så er det rett hjem i stua å fyre opp prosjektoren. Vi snakkes under kampen! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Vinn-Vinn kamp, rett og slett elsker slike kamper. Regner med at Torres får seg hvertfall en tofotstakling i magehøyde idag. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Må si jeg er spent på hvordan vi stiller. Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Vinn-Vinn kamp, rett og slett elsker slike kamper. Regner med at Torres får seg hvertfall en tofotstakling i magehøyde idag. Ingen liverpoolspillere når han opp til knærne. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Spekulert i oppstillinger enda? Spent som en Bønna på Hanukkah Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, hva faen har egentlig skjedd i det siste? Har faen meg kommet 10 nye troll og shitkids her rundt omrking, sykt trist å være vitne til at all kvaliteten her bare synker for hver jævla dag. 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Har ikke vært i fotball-modus siden tapet mot Wolves i gårkveld. Noen sikre kilder på at Torres starter/ikke starter i dag? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Spekulert i oppstillinger enda? Spent som en Bønna på Hanukkah Ikke egentlig, sies at Suarez starter på benken da. @niko: Nei, Ancelotti har visstnok uttalt at Torres får debuten sin i dag, mens faren til Torres sier han ikke kommer til å spille i det hele tatt. e: paul_tomkins RT @JimmyRiceWriter: We're hearing Kenny has a few surprises up his sleeve with his team today. Endret 6. februar 2011 av Smågal Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Confirmed team: Reina, Carra, Agger, Skrtel, Kelly, Johnson, Lucas, Gerrard, Maxi, Meireles, Kuyt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 The centre-back comes in for Sotirios Kyrgiakos as part of a three-man centre-back line. Luis Suarez, meanwhile, once again starts from the bench. The Reds team in full is: Reina, Carragher, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Gerrard, Lucas, Maxi, Meireles, Kuyt. Subs: Gulacsi, Aurelio, Suarez, Jovanovic, Kyrgiakos, Ngog, Poulsen. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Bra lag! Come on - YNWA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå