Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Du er en artig skrue. Er moren din glad i deg?

Moren? Heck, selv en gjeng med sultne ulver hadde avvist ham.

 

Kjenner nervene kommer nå, men skal bli godt med kamp. Må skaffe meg ny drakt, den eneste jeg har atm er Babel.

 

Får ikke kommet meg på pub i dag, så må ty til netttilgang. Hvordan er kvaliteten på TV2 Sumo?

Endret av WCH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er en artig skrue. Er moren din glad i deg?

Moren? Heck, selv en gjeng med sultne ulver hadde avvist ham.

 

Kjenner nervene kommer nå, men skal bli godt med kamp. Må skaffe meg ny drakt, den eneste jeg har atm er Babel.

 

Får ikke kommet meg på pub i dag, så må ty til netttilgang. Hvordan er kvaliteten på TV2 Sumo?

 

Det avhenger av netthastigheten din. Selv jeg, med et relativt treigt nettverk, har HD-kvalitet på TV2-Sumo. Muligheten til å spole, følge andre resultater underveis m.m anbefales.

Lenke til kommentar

Spekulert i oppstillinger enda? Spent som en Bønna på Hanukkah

Ikke egentlig, sies at Suarez starter på benken da.

 

 

@niko: Nei, Ancelotti har visstnok uttalt at Torres får debuten sin i dag, mens faren til Torres sier han ikke kommer til å spille i det hele tatt.

 

 

e: paul_tomkins

 

RT @JimmyRiceWriter: We're hearing Kenny has a few surprises up his sleeve with his team today.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

The centre-back comes in for Sotirios Kyrgiakos as part of a three-man centre-back line. Luis Suarez, meanwhile, once again starts from the bench.

 

The Reds team in full is: Reina, Carragher, Skrtel, Agger, Kelly, Johnson, Gerrard, Lucas, Maxi, Meireles, Kuyt. Subs: Gulacsi, Aurelio, Suarez, Jovanovic, Kyrgiakos, Ngog, Poulsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...