Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lo ivertfall når jeg leste den artikkelen.

 

''

Bruno Cheyrou er foreløpig den siste Liverpool-spilleren som har scoret på Stamford Bridge i Premier League-sammnheng. Det er over syv år siden''

 

Synd at Alonso nettet når Liverpool vant 1-0 på Brua da.

For en fjott Truls Sylvarnes er.

 

Det ble tatt for selvmål det målet til Alfonsho.

 

Se der ja! Som bestilt, Bolton :D

 

Edit: Sturridge ser jo ut til å være en helt grei signering for Bolton.. Skulle kanskje tatt ham i bytte for Torres, slik at vi hadde hatt Sturridge, Carroll og Suarez? :p

 

Studge er på lån fra Chelsea.

 

Maicon - Samuel - Lucio - Chivu

...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja folkens.. Da er det ikke lenge igjen! Alt styret rundt Torres begynner å legge seg og alle kan fokusere på det som er viktigst igjen, nemlig klubben og gode resultater fremover.

 

Etter å ha fått Torres-sagaen litt på avstand og fått gjort opp litt meninger om saken så har jeg kommet fram til at det er hardt å klandre Torres alene for dette. Vi forstår alle at han har større ambisjoner enn hva klubben i vårt hjerte har vist til de siste sesongene. Brutter løfter gang på gang, elendige spillersalg/kjøp og ansettelse av en manager som viste seg å være en stor katastrofe. Torres står ikke tilbake for noen andre spisser i verden når han er i form. Dessverre for oss har ikke han vært det uke etter uke på 1 - 1/2 år, og han sier selv han trengte en forandring. Men han kunne spart oss for løgnene om at han aldri ville signere for andre klubber i England osv. Det var en kniv rett i hjertet det, kjære Fernando..

 

Så vidt jeg har forstått vil han ikke få en særlig god mottakelse fra Travelling Kop, men jeg håper faktisk at han får det. Jeg klarer ikke helt å "hate" han etter alt vi har vært gjennom med han, og alt han har gitt oss. Håper vi kan være voksne folk og gi han en skikkelig velkomst når han kommer til Anfield igjen.

 

Vel, over til kampen. Det blir en tøff nøtt, og jeg har tidligere i tråden uttalt at jeg mente vi skulle dryle på offensivt og trøkke på og vise null respekt. Det var kanskje litt naivt og litt "in the moment" sagt, og lite realistisk var det nok også. Chelsea er gode på brua, og vi har mildt sagt vært elendige borte. Men en formstigning i det siste bringer frem et lite håp i oss alle. "Hele" England forventer at Chelsea kjører over oss, og vi stiller som klare underdogs, og det passer oss egentlig utmerket. Jeg ser for meg at et lag lignende dette virkelig kunne rystet chelsea i morgen:

 

Reina

Kelly - Carra - Agger - Glenny

Kuyt - Lucas - Meireles - Gerrard

Cole

Suarez

 

Om Cole ikke er klar kan vi kjøre Maxi på venstre og Gerrard over på høyre og skyve Kuyt på topp som makker med Suarez. Mange er nok skeptiske til Gerrard på en kant, men han var glimrende der under Rafa i... 06, var det det? Og han er kjent med rolla til venstre fra landslaget. Det er ganske vanskelig å sette opp midtbanen egentlig. Det er godt Kenny sitter i managerstolen og tar desse avgjørslene, jeg hadde ikke klart det, hehe. Jeg er uansett sikker på at han stiller et lag som kommer til å bite jævlig godt fra seg. Er bare å glede seg til hele greia, fyfaen :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fy faen jeg håper Liverpool vinner i morgen. Den eneste klubben i England som kan tillate seg å sammenligne seg med M. United. Klubber som Chelsea og City er som kviser på et tenåringstryne. Ekstremt synlige og flinke til å tiltrekke seg oppmerksomhet når de er fremme, så sprekker de og visner hen i evigheten. Roman og Al Qaida Investments tok pengegalskapen til et annet nivå, og er i den forstand skyld i at fotballen er "ødelagt"*.

 

* Overdrivelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)?

 

Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer.

Hva med å komme med et som argumenterer for at de er den beste forsvarsfireren?

Ivanovic er direkte svak på høyre, bunnsolid defensivt, men du verden som fyren suger framover. Der ligger og grunnen til at diamanten deres aldri kommer til og funke så lenge han spiller.

Terry er en stopper som får mye for engasjemanget sitt, men når alt kommer til alt er han langt ifra verdensklasse. Posisjoneringen er til tider fryktelig horribel, og for å gjøre opp for det legger han inn svært dårlige taklinger som ofte skulle vært rødt, men fyren ser knapt gult. Luiz er et ubeskrevet blad, det blir spennende og se hvordan han tilpasser seg ligaen generlt sett, også hvordan han klarer seg på høyresiden av et stopperpar, da han vel aldri har spilt der før, og Terry blir aldri flytta inn på høyresida, han har som regel alltid vært fryktelig når han har spilt der. (kan være tilfeldigheter, men jeg tviler)

Cole, greit nok. 50/50 mellom han og Evra, selv om jeg setter franskmannen fordi jeg mener han leverer oftere enn Cole gjør.

 

Håper så jævlig at Pool vinner denne kampen.

Lenke til kommentar

Blir spennende dette, gleder meg utrolig selv om det er vanskelig kamp som Chelsea vil være klare favoritter i. Holder ikke å se denne på dårlig stream eller vente til midnatt og se den i opptak, blir å dra til Shepherds Bush og se den på pub der! Men hadde vært utrolig digg å vært på bortefeltet på Stamford Bridge i morgen. :(

Lenke til kommentar

Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)?

 

Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer.

Hva med å komme med et som argumenterer for at de er den beste forsvarsfireren?

Ivanovic er direkte svak på høyre, bunnsolid defensivt, men du verden som fyren suger framover. Der ligger og grunnen til at diamanten deres aldri kommer til og funke så lenge han spiller.

Terry er en stopper som får mye for engasjemanget sitt, men når alt kommer til alt er han langt ifra verdensklasse. Posisjoneringen er til tider fryktelig horribel, og for å gjøre opp for det legger han inn svært dårlige taklinger som ofte skulle vært rødt, men fyren ser knapt gult. Luiz er et ubeskrevet blad, det blir spennende og se hvordan han tilpasser seg ligaen generlt sett, også hvordan han klarer seg på høyresiden av et stopperpar, da han vel aldri har spilt der før, og Terry blir aldri flytta inn på høyresida, han har som regel alltid vært fryktelig når han har spilt der. (kan være tilfeldigheter, men jeg tviler)

Cole, greit nok. 50/50 mellom han og Evra, selv om jeg setter franskmannen fordi jeg mener han leverer oftere enn Cole gjør.

 

Håper så jævlig at Pool vinner denne kampen.

 

Ivanovic ble kom på årets lag som HB.

Han er en HB og MS, ikke HVB, HM, HV, som Alves, Maicon, Bosingwa, etc. er.

Luiz kan spille overalt i forsvaret, også som DM.

Grunnen til at Evra er bedre er fordi han får innleggene foran mål og ikke bak.

 

Men det må da være koselig å leve på historien deres, L'Pool-supporters?

Håper egentlig at ManUre vinner ligaen, da har dere ikke mye å forsvare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...