cmyrland Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Se der ja! Som bestilt, Bolton Edit: Sturridge ser jo ut til å være en helt grei signering for Bolton.. Skulle kanskje tatt ham i bytte for Torres, slik at vi hadde hatt Sturridge, Carroll og Suarez? Endret 5. februar 2011 av cmyrland Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Alves-Pique-Puyol-Abidal anyone? Selv mener jeg dette er den beste forsvarsrekka i verden. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Det er helt streit å mene det, kanskje har du rett også. Særlig Pique er helt rå, han fikk Barca kjøpt alt for billig! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Naturligvis er United sin rekke helt der oppe også. Pique er på nivå med Vidic imo, dog er det vanskelig å konkludere da de spiller i to helt forskjellige ligaer. Spesielt på pasninger, blikk for spillet og den slags er Pique bedre, og han er ikke så mye svakere i duellspillet. Helt utrolig at United slapp av så billig. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hvorfor diskuterer dere backrekkene til united og barca i kamptråden til Chelsea - Liverpool? 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Hvorfor diskuterer dere backrekkene til united og barca i kamptråden til Chelsea - Liverpool? Var det jeg prøvde å spørre om for noen poster siden og.. Finnes andre steder man kan diskutere sånt Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg lo ivertfall når jeg leste den artikkelen. '' Bruno Cheyrou er foreløpig den siste Liverpool-spilleren som har scoret på Stamford Bridge i Premier League-sammnheng. Det er over syv år siden'' Synd at Alonso nettet når Liverpool vant 1-0 på Brua da. For en fjott Truls Sylvarnes er. Det ble tatt for selvmål det målet til Alfonsho. Se der ja! Som bestilt, Bolton Edit: Sturridge ser jo ut til å være en helt grei signering for Bolton.. Skulle kanskje tatt ham i bytte for Torres, slik at vi hadde hatt Sturridge, Carroll og Suarez? Studge er på lån fra Chelsea. Maicon - Samuel - Lucio - Chivu ... 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Kelly, Carra, Agger, Johnson. E.O.D. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ja folkens.. Da er det ikke lenge igjen! Alt styret rundt Torres begynner å legge seg og alle kan fokusere på det som er viktigst igjen, nemlig klubben og gode resultater fremover. Etter å ha fått Torres-sagaen litt på avstand og fått gjort opp litt meninger om saken så har jeg kommet fram til at det er hardt å klandre Torres alene for dette. Vi forstår alle at han har større ambisjoner enn hva klubben i vårt hjerte har vist til de siste sesongene. Brutter løfter gang på gang, elendige spillersalg/kjøp og ansettelse av en manager som viste seg å være en stor katastrofe. Torres står ikke tilbake for noen andre spisser i verden når han er i form. Dessverre for oss har ikke han vært det uke etter uke på 1 - 1/2 år, og han sier selv han trengte en forandring. Men han kunne spart oss for løgnene om at han aldri ville signere for andre klubber i England osv. Det var en kniv rett i hjertet det, kjære Fernando.. Så vidt jeg har forstått vil han ikke få en særlig god mottakelse fra Travelling Kop, men jeg håper faktisk at han får det. Jeg klarer ikke helt å "hate" han etter alt vi har vært gjennom med han, og alt han har gitt oss. Håper vi kan være voksne folk og gi han en skikkelig velkomst når han kommer til Anfield igjen. Vel, over til kampen. Det blir en tøff nøtt, og jeg har tidligere i tråden uttalt at jeg mente vi skulle dryle på offensivt og trøkke på og vise null respekt. Det var kanskje litt naivt og litt "in the moment" sagt, og lite realistisk var det nok også. Chelsea er gode på brua, og vi har mildt sagt vært elendige borte. Men en formstigning i det siste bringer frem et lite håp i oss alle. "Hele" England forventer at Chelsea kjører over oss, og vi stiller som klare underdogs, og det passer oss egentlig utmerket. Jeg ser for meg at et lag lignende dette virkelig kunne rystet chelsea i morgen: Reina Kelly - Carra - Agger - Glenny Kuyt - Lucas - Meireles - Gerrard Cole Suarez Om Cole ikke er klar kan vi kjøre Maxi på venstre og Gerrard over på høyre og skyve Kuyt på topp som makker med Suarez. Mange er nok skeptiske til Gerrard på en kant, men han var glimrende der under Rafa i... 06, var det det? Og han er kjent med rolla til venstre fra landslaget. Det er ganske vanskelig å sette opp midtbanen egentlig. Det er godt Kenny sitter i managerstolen og tar desse avgjørslene, jeg hadde ikke klart det, hehe. Jeg er uansett sikker på at han stiller et lag som kommer til å bite jævlig godt fra seg. Er bare å glede seg til hele greia, fyfaen . 2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Fy faen jeg håper Liverpool vinner i morgen. Den eneste klubben i England som kan tillate seg å sammenligne seg med M. United. Klubber som Chelsea og City er som kviser på et tenåringstryne. Ekstremt synlige og flinke til å tiltrekke seg oppmerksomhet når de er fremme, så sprekker de og visner hen i evigheten. Roman og Al Qaida Investments tok pengegalskapen til et annet nivå, og er i den forstand skyld i at fotballen er "ødelagt"*. * Overdrivelse. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 http://lolpics.se/pics/482.jpg Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)? Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer. Hva med å komme med et som argumenterer for at de er den beste forsvarsfireren? Ivanovic er direkte svak på høyre, bunnsolid defensivt, men du verden som fyren suger framover. Der ligger og grunnen til at diamanten deres aldri kommer til og funke så lenge han spiller. Terry er en stopper som får mye for engasjemanget sitt, men når alt kommer til alt er han langt ifra verdensklasse. Posisjoneringen er til tider fryktelig horribel, og for å gjøre opp for det legger han inn svært dårlige taklinger som ofte skulle vært rødt, men fyren ser knapt gult. Luiz er et ubeskrevet blad, det blir spennende og se hvordan han tilpasser seg ligaen generlt sett, også hvordan han klarer seg på høyresiden av et stopperpar, da han vel aldri har spilt der før, og Terry blir aldri flytta inn på høyresida, han har som regel alltid vært fryktelig når han har spilt der. (kan være tilfeldigheter, men jeg tviler) Cole, greit nok. 50/50 mellom han og Evra, selv om jeg setter franskmannen fordi jeg mener han leverer oftere enn Cole gjør. Håper så jævlig at Pool vinner denne kampen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Såååh, hva med å ta den diskusjonen i en annen tråd? Chelseatråden kanskje, trengst innlegg der også. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gleder meg til kamp nå, kjenner jeg meg selv rett våkner jeg vel akkurat en time før kampen. Fuck off Chelsea FC You ain't got no history Five european cup's and 18 leagues That's what we call history Endret 6. februar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Såååh, hva med å ta den diskusjonen i en annen tråd? Chelseatråden kanskje, trengst innlegg der også. Jeg leste det, derfor jeg adda "Håper så jævlig at Pool vinner denne kampen." Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Blir spennende dette, gleder meg utrolig selv om det er vanskelig kamp som Chelsea vil være klare favoritter i. Holder ikke å se denne på dårlig stream eller vente til midnatt og se den i opptak, blir å dra til Shepherds Bush og se den på pub der! Men hadde vært utrolig digg å vært på bortefeltet på Stamford Bridge i morgen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Eg elska dykk alae samman. Fuck off Chellseea you aint got no historyyyyy. Snakkast i morrn karer Det kan bli en herig dag for alle oss blodrøde. Like lage til Smågal forrresten. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 http://lolpics.se/pics/482.jpg Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)? Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer. Hva med å komme med et som argumenterer for at de er den beste forsvarsfireren? Ivanovic er direkte svak på høyre, bunnsolid defensivt, men du verden som fyren suger framover. Der ligger og grunnen til at diamanten deres aldri kommer til og funke så lenge han spiller. Terry er en stopper som får mye for engasjemanget sitt, men når alt kommer til alt er han langt ifra verdensklasse. Posisjoneringen er til tider fryktelig horribel, og for å gjøre opp for det legger han inn svært dårlige taklinger som ofte skulle vært rødt, men fyren ser knapt gult. Luiz er et ubeskrevet blad, det blir spennende og se hvordan han tilpasser seg ligaen generlt sett, også hvordan han klarer seg på høyresiden av et stopperpar, da han vel aldri har spilt der før, og Terry blir aldri flytta inn på høyresida, han har som regel alltid vært fryktelig når han har spilt der. (kan være tilfeldigheter, men jeg tviler) Cole, greit nok. 50/50 mellom han og Evra, selv om jeg setter franskmannen fordi jeg mener han leverer oftere enn Cole gjør. Håper så jævlig at Pool vinner denne kampen. Ivanovic ble kom på årets lag som HB. Han er en HB og MS, ikke HVB, HM, HV, som Alves, Maicon, Bosingwa, etc. er. Luiz kan spille overalt i forsvaret, også som DM. Grunnen til at Evra er bedre er fordi han får innleggene foran mål og ikke bak. Men det må da være koselig å leve på historien deres, L'Pool-supporters? Håper egentlig at ManUre vinner ligaen, da har dere ikke mye å forsvare. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Håper egentlig at ManUre vinner ligaen, da har dere ikke mye å forsvare. Er du redd for at Liverpool tar PL i år Yamas? Endret 6. februar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ja, fordi inntill nå lever dere av å være det mestvinnende laget, og av historien. Når ManUre vinner serien, hva skal dere forsvare dere med da? Peter Carroll er ska... Sorry, Andy Carroll er skadet resten av sesongen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå