Yamas Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Les artikkelen jeg linket til. Hvis dere skriver noe til meg om Chelsea eller Liverpool, så kommer jeg til å le. Les artikkelen før dere kommer med noe annet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Jeg lo ivertfall når jeg leste den artikkelen. '' Bruno Cheyrou er foreløpig den siste Liverpool-spilleren som har scoret på Stamford Bridge i Premier League-sammnheng. Det er over syv år siden'' Synd at Alonso nettet når Liverpool vant 1-0 på Brua da. For en fjott Truls Sylvarnes er. Endret 5. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ble ikke Alonso sitt gjort om til selvmål? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke ifølge Sky. http://www.youtube.com/watch?v=J2yE5fg5Vnk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 http://lolpics.se/pics/482.jpg Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)? Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 http://lolpics.se/pics/482.jpg Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)? Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer. Egen medisin smaker ikke så godt? Forøvrig er jeg uenig. Ivanovic er en meget begrenset spiller. Luiz har ikke bevist noen ting i PL. Terry og Cole er klassespillere, men er Terry bedre enn Vidic? Neppe. Rafael Ferdinand Vidic Evra >> Ivanovic Luiz Terry Cole. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Vidic er den beste forsvarsspilleren i verden. Rio er helt der oppe. Rafael har vært stor i år og Evra sine kvaliteter er veldokumentert. Liten eller ingentvil om at United har den beste fireren i europa. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Bah, bare når han scoret mål Game, ikke nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Med unntak av Vidic, så tør jeg påstå at Chelseas stiller sterkere, men dette er nok et tilfelle av at man rett og slett er uenige og at det kommer til å forbli slik. Det eneste jeg stusser på er at du omtaler Ivanovic som en begrenset spiller. Han er fysisk dominerende, hodesterk, skårer mål og er forholdsvis rask. Høres i mine øyne ut som en beskrivelse av Vidic. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ivanovic er som Robert Huth for meg. Dyktig duellspiller, relativt målfarlig, men et svakt ledd mot de aller beste når han blir isolert en mot en. En god spiller, men langt i fra top notch. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ivanovic ble vel handlet inn som en reserve? Han hadde vel ikke spilt hvis Boswinga ikke var invalid og Carvalho fortsatt var i klubben? Ivanovic minner meg forøvrig litt om Heinze. Endret 5. februar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Vidic er den beste forsvarsspilleren i verden. Rio er helt der oppe. Rafael har vært stor i år og Evra sine kvaliteter er veldokumentert. Liten eller ingentvil om at United har den beste fireren i europa. Kan tenke meg et par lag i andre ligaer som har minst like sterke forsvarsfirere. Endret 5. februar 2011 av edge Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ganske svakt å påstå at Utd har verdens beste backlinje når Rafael har vært god 1/4 av en sesong, og Evra har vært middels en ganske god stund nå. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Ganske svakt å påstå at Utd har verdens beste backlinje når Rafael har vært god 1/4 av en sesong, og Evra har vært middels en ganske god stund nå. Ikke svakere å påstå det enn å påstå at en spiller som ikke har en eneste kamp for klubben er del av EPLs beste backrekke. Men ja, høyrebacken er det "svake punktet". Rafael er et supertalent, men fortsetter han utviklingen og fortsetter å spille slik han har gjort den siste halve sesongen kan påstanden absolutt forsvares. Evra har tapt seg litt offensivt, men defensivt er han fortsatt klasse. Endret 5. februar 2011 av The Hoff Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Sier litt når middels er bedre enn de nest beste i PL da Smågal. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke svakere å påstå det enn å påstå at en spiller som ikke har en eneste kamp for klubben er del av EPLs beste backrekke. Enig i det. Måtte bare rette en pekefinger til game Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke svakere å påstå det enn å påstå at en spiller som ikke har en eneste kamp for klubben er del av EPLs beste backrekke. Enig i det. Måtte bare rette en pekefinger til game :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Skjønner ikke all masing på Evra. Han har bare hatt noen dårlige kamper her og der men er vanligvis like god som alltid. Utd uten Evra fast hadde ikke vært noe pent å se på, tro meg. Spesielt når andre siden (HB) er et lite "problem" fra før av. Sett pris på Evra før dere Utd supporterne må oppleve liv uten ham der.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Er det lov å prate om hva som helst i disse kamptrådene? Føler topic'n har sporet litt av 4 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Yey, S'land tapte.. Da er det bare å slå russerne i morgen, så er vi på 6. plass Men det er en lei luke opp til Tottenham om de vinner i dag. Skal man håpe på at Bolton snapper et poeng, da? Er litt skeptisk til at de skal vinne, for det krever at vi vinner i morgen :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå