Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg lo ivertfall når jeg leste den artikkelen.

 

''

Bruno Cheyrou er foreløpig den siste Liverpool-spilleren som har scoret på Stamford Bridge i Premier League-sammnheng. Det er over syv år siden''

 

Synd at Alonso nettet når Liverpool vant 1-0 på Brua da.

For en fjott Truls Sylvarnes er.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hva med å faktisk prøve seg på et ordentlig argument for at de ikke er det i stedet for å Ctrl+v et bilde som var originalt i 2008 (det var aldri særlig morsomt)?

 

Påstanden min står ved lag, Ivanovic - Luiz - Terry - Cole, er EPLs beste forsvarsfirer.

 

Egen medisin smaker ikke så godt?

 

Forøvrig er jeg uenig.

 

Ivanovic er en meget begrenset spiller.

Luiz har ikke bevist noen ting i PL.

Terry og Cole er klassespillere, men er Terry bedre enn Vidic? Neppe.

 

Rafael Ferdinand Vidic Evra >> Ivanovic Luiz Terry Cole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med unntak av Vidic, så tør jeg påstå at Chelseas stiller sterkere, men dette er nok et tilfelle av at man rett og slett er uenige og at det kommer til å forbli slik.

 

Det eneste jeg stusser på er at du omtaler Ivanovic som en begrenset spiller. Han er fysisk dominerende, hodesterk, skårer mål og er forholdsvis rask. Høres i mine øyne ut som en beskrivelse av Vidic.

Lenke til kommentar

Vidic er den beste forsvarsspilleren i verden. Rio er helt der oppe. Rafael har vært stor i år og Evra sine kvaliteter er veldokumentert. Liten eller ingentvil om at United har den beste fireren i europa.

Kan tenke meg et par lag i andre ligaer som har minst like sterke forsvarsfirere.

Endret av edge
Lenke til kommentar

Ganske svakt å påstå at Utd har verdens beste backlinje når Rafael har vært god 1/4 av en sesong, og Evra har vært middels en ganske god stund nå.

 

Ikke svakere å påstå det enn å påstå at en spiller som ikke har en eneste kamp for klubben er del av EPLs beste backrekke.

 

Men ja, høyrebacken er det "svake punktet". Rafael er et supertalent, men fortsetter han utviklingen og fortsetter å spille slik han har gjort den siste halve sesongen kan påstanden absolutt forsvares. Evra har tapt seg litt offensivt, men defensivt er han fortsatt klasse.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

Skjønner ikke all masing på Evra. Han har bare hatt noen dårlige kamper her og der men er vanligvis like god som alltid. Utd uten Evra fast hadde ikke vært noe pent å se på, tro meg. Spesielt når andre siden (HB) er et lite "problem" fra før av. Sett pris på Evra før dere Utd supporterne må oppleve liv uten ham der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...