Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

He, nå har jeg drømt både at Liverpool vinner 4-0, og at Chelsea vinner 5-4, så jeg vet ikke helt :p The unmentionable scoret forresten første målet i 5-4 kampen.

Ser ut som jeg kan rekke kampen delvis ivertfall, mulig dåpen er ferdig i tide, men jeg må nok se den på den måten klofsk hater, han kan trøste seg med at det blir nok eneste gang i år.

Anywyas, alt kan skje her, det er veldig åpent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cashley? Aldri hørt om.

Ancelotti sa jo:

Cech

Ivanovic - Terry

Bosingwa - A. Cole

Luiz

Ramires - Lampard

Anelka

Drogba - Torres

Artikkel om før kampen, si hva dere vil om den, siden den er fra Chelsea.

Men dere kan ikke benekte fakta og statistikk, uansett...

http://www.chelsea.no/nyheter/kampartikler/1951-for-kampen-chelsea-liverpool.html

Uten link:

chelsea.no/nyheter/kampartikler/1951-for-kampen-chelsea-liverpool.html

Legg merke til slik som at:

Stamford Bridge vil føles ut som sentrum av verden når Liverpool kommer på besøk på søndag.

Bruno Cheyrou er foreløpig den siste Liverpool-spilleren som har scoret på Stamford Bridge i Premier League-sammnheng. Det er over syv år siden.

De fleste vil vel holde fokus på Fernando Torres, som Chelsea knuste overgangssumrekorden for å hente. På 84 kamper har spanjolen scoret 50 ganger, noe som gir en uttelling på 60 prosent. Hans første offisielle kom selvsagt mot nettopp Chelsea på Anfield i 2007, og var det første av syv mot oss. Som de fleste andre toppklubber var Chelsea interessert i han lenge før det. Første gang det ble skrevet en sak som innehold både Chelsea og Torres var sommeren 2003. Da var han 19 år gammel og kostet 28 millioner pund.

Den såkalte Dalglish-effekten har fortsatt til gode å nå alle deler av Liverpool-fansen, og supporterne stemmer fortsatt med føttene sine. Drøyt 41,614 var på Anfield og så kampen de tapte 1-0 mot Wolves, som var den siste delen av Roy Hodgsons deprimerende regime. Det at deres messias har komt tilbake har gjort at 5000 flere møter opp på kamp, men fremdeles har det vært 1200 færre på de to siste hjemmeseierene mot Fulham og Stoke enn på den nevnte Wolves-kampen.

Mere info kommer senere...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...