Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrillllggg!! Meireles a, fyfaen. Får jeg suge deg? Gud!

 

Reina - 7, gjør det han skal, tryggheten selv. Love ya

Kelly- 8, monsterkamp igjen, null problemer med noe som helst. Gode innlegg.

Carra - 8.

Skrtel - 6. Gjør en grei kamp, vinner en del dueller og driter seg ikke ut.

Agger - 9 BB. Ustoppelig for tiden, ekstrem i dag, og topper hele driden med å pisse Torres i trynet.

Glenny - 5. OK kamp. Holdt på å drite seg skikkelig ut på slutten.

Lucas - 8. Igjen gjør han en god rolle. Var nervøs i starten når Anelka fikk altfor mye rom å boltre seg i, tok seg kraftig opp.

Meireles - 8+. Matchwinner

Gerrard - 7. Jobber godt fremover og bakover, noen susende taklinger, og i tillegg assist.

Maxi - 3. Dårlig i dag igjen, bomma på tidenes sjanse?

Kuyt - 6. Same old, jobber vanvittig mye.

Lenke til kommentar

i Lengden tror jeg Torres er glad for det. Eller hvordan går det i CL? Hmm, dere er visst ikke med. Ei har dere noe å gjøre.

 

Hvordan føles det å aldri ha funnet CL?

 

 

Og btw fuck off til Yamas. Jeg har respekt for Utd og Arsenal, og for hva de er, men de to blåe klubbene vil jeg aldri respektere. Ekte hat er og forblir mitt eneste forhold mot dem. Er jo ikke rart når så mange av supporterne fremstår som kunnskapsløse twats. Klarer ikke finne på en egen sang til £50M kjøpet sitt og kopierer banneret til LFC med kun å endre fargen. Chelsea FC er ingenting annet enn en plastikk klubb, og det fyller meg glede og tro på rettferdigheten å se dem feile slik de gjør i dag. Gratulerer fellow Liverpudlians, dette var både godt og viktig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes Kuyt skal ha for å ha skaffet målet. Ser ingen som nevner det, han drar av hele forsvaret der. (ikke bokstavelig)

 

Mye dette jeg mente med "tette igjenn bak og ta dem på kontringer imo", var helt åpen kamp som jeg sa tidligere. Noen som har link til straffe situasjonen?

Klart fornøyd igjenn, denne kampen var så mye mer enn 3 poeng og rivaloppgjør, desto bedre er det å vinne og pisse på the unmentionable. Good vs Evil!

United er laget man elsker å hate, mens Chelsea er pure shite.

 

Igjenn kritiserer man lagoppstillingen, med 4 strake 3 poengere, så bør man kansje ha LITT faith i det King Kenny tar seg til, i sterk kontrast til hans forgjenger.

De som klager på Lucas osv nå, kan ta seg en bolle og dra seg til helvete ut av både PL og Liverpool kategoriene.

Nå griner jeg ikke en gang på nesen når han setter inn Paulsen, for jeg stoler på ham. Ser man på Skrtel de 2 siste kampene så har de 2 trenerene snudd enormt mye.

Synd med Maxi, den skal bare sitte. Maxi var en av våre bedre når vi sleit tyngst, litt paradoksalt å se sånn nå. Håper han kommer seg, var svak mot Fulham også.

 

Jeg tar av meg hatten Kenny, det du har klart på så kort tid er majestetisk. Vurderer å bli Royalist på grunnlag av det du klarer :)

Jeg tar ikke av, en kamp om gangen, men det er tiden dette er gjort på. En del gode spillere har vi hatt hele veien. Dette er grunnen til at jeg vil se laget i form før vi selger over en lav sko.

 

For en fin dag :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tar av meg hatten Kenny, det du har klart på så kort tid er majestetisk. Vurderer å bli Royalist på grunnlag av det du klarer :)

Jeg tar ikke av, en kamp om gangen, men det er tiden dette er gjort på. En del gode spillere har vi hatt hele veien. Dette er grunnen til at jeg vil se laget i form før vi selger over en lav sko.

 

For en fin dag :)

 

Yes! Kunne ikke vært mere enig!

Lenke til kommentar

Reina (7) - Lite å gjøre, men trygg. God kontroll på langskuddene og fine igangsettinger

Kelly (7+) - Bare fortsetter å vokse, god kontroll bakover, med fine bidrag fremover. Herlig å følge utviklingen.

Carragher (8+) - Faen så godt å ha han tilbake, sa for litt siden at jeg gledet meg til å få lederegenskapene hans tilbake i forsvaret. Storspiller og har full kontroll på Torres og Drogba hele kampen.

Skrtel (7) - God figur, for andre kamp på rad. Ikke mye mer å tilføye.

Agger (9) - Fy fela som jeg elsker han. Kald, rolig og full kontroll. Situasjonen med Torres var prikken over i-en for min del. Herlig.

Johnson (6) - På det jevne gjennom hele kampen, kanskje litt anonym. Trekkes litt for situasjonen helt til slutt. Kunne fort fått store konsekvenser.

Lucas (9+) - De som ikke ser kvaliteten i denne gutten nå, kan som guttorm sier bare gå å legge seg. Litt på hæla i starten, men bosser midtbanen til Chelsea hardt etter det, akkurat som i høst. Storspill, og 88,9 prosent velykkede passninger så vidt jeg husker. Fantastisk. BB

Gerrard (7) - Toneangivende i begge ender, passninger og taklinger sitter bra, mangler fortsatt siste piffen.

Meireles (8) - Fortsetter både å imponere og score. Jobber masse i tillegg.

Maxi (5+) - Et par forferdelige feilpassninger, og premiemiss, men jobber i perioder veldig bra i gjennviningsfasen og presset. Må uansett trekkes litt.

Kuyt (7) - Løper, løper, løper, løper og løper. Er innvolvert i mye av det vi har offensivt, selv om ingen av spissene på banen var outstanding i dag.

Endret av Termo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

God figur på Skrtel? Han holdt på å gi Anelka ballen på 16m i førsteomgang. Burde være 10 piskeslag det der, for kun flaks at han kom seg unna.

 

 

Synes Gerrard var bedre enn Lucas. Sistnevnte var glimrende, men han slo noen farlige baller og ikke minst så fortsetter han med å lage unødvendige frispark.

Lenke til kommentar

Trodde først det var Agger faktisk. Godt å ha Carra tilbake, selv om jeg mener vi må på stopperhandel til sommeren. Skrtel har jeg ikke følt meg trygg på på veldig lenge.

 

Hvis du sier det så. Synes Stevie traff med det aller meste. Lucas hadde jo et par (nesten) som den Maxi hadde. Også gir han bort unødvendige frispark (Skrtel gjør også ofte det) i farlige posisjoner. Det er noe selv svoren Lucas-fan John Bradley irriterer seg over.

 

For øvrig så er Tony Barret enig med dere i at Lucas var MoM, så jeg står nok alene der uansett.

Lenke til kommentar

Samme hvem som er MOM vell, det som teller er at laget står samlet og kjemper sammen.

 

Btw, jeg gleder meg over Skrtel`s fremgang, og det er sånn nå at fokuset blir kun på det han gjør galt. Minner om at for noen kamper siden laget både Agger og Skrtel hver sitt farlige frispark, men det var kun Skrtel som fikk kritikk. Jada, jeg har alltid likt Skrtel og håper han kommer tilbake til sitt gamle. Samtidig trenger vi Agger og vi trenger ham skade fri. Deilig å se når han tar med seg ballen fremover og går 2/3 av banen med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...