AKIversen Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Carragher TAKE HIM OUT Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Blir spennende. Håper Liverpool klarer å karre seg til noen poeng. Gjør ingenting om Chelsea ligger enda lenger bak etter denne runden. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 den sangen var bare kvalmendes ohh no! the diner came up Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Seriøst? En hel restaurant kom opp?? Edit: Leif på leif. Endret 4. februar 2011 av Jotun 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Seriøst? En hel restaurant kom opp?? Hahahahahahaha, jeg lo. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 gruer meg litt til denne kampen , statestikken for 3poengere er ikke sterk på brua. Typisk om Torres kommer inn og avgjør kampen også. Da vil jeg ikke ha mye LED tv igjen etterpå. Håper at Liverpool kan forsette med de positive resultatene og ta en vanskelig seier her. COME ON YOU REDS Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Chris Cohen er hatet av alle Chelsea-fans også, spesielt etter Scolari, Ancelotti, Benayoun-sangene + denne, de fleste Chelseasupportere gruer seg til sanger om Cech, Lampard osv. Han klarte jo å komme inn på Torquay United som ass. Manager i èn kamp mot Clavly eller hva den ''Askeladden'' heter. Bare for PR'en's skyld. 2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Denne kampen gleder jeg meg til. Blir sikkert fuckings kjedelig, men håper Skrtl skaller ned Torres i en hodeduell, før Carragher hopper inn i låret hans med en saftig tofotstakling. Hadde blitt god tv. 2 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 IT'S JUST TOO GAY TO BE TRUE IT MAKES ME SHIT ON YOUR BLUE WE LOVED YOU MORE THAN YOU MUM, YOU TOOK THE MONEY AND RUN ... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Kommer til å bli mer skuffet\forbannet om jeg ser Yossi heie på Chelsea. Fucking jew. Broke my heart. Endret 4. februar 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Kommer til å bli mer skuffet\forbannet om jeg ser Yossi heie på Chelsea. Fucking jew. Broke my heart. Hvis du ser videoene med store Torres-øyeblikk, så er det Yossi som setter han opp de fleste gangene. Og nå spiller han også for Chelsea :-) 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Vel, han spiller jo ikke så veldig mye.... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Det eneste Yossi spiller er tetris. Langtidskadet, akkurat som Torres sikkert blir. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Det eneste Yossi spiller er tetris. Langtidskadet, akkurat som Torres sikkert blir. Nå er jo ikke Joe Cole noe særlig bedre heller da. I grunn litt morsomt at begge lagene bytter kjeks med hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Chelsea betalte way more for vår ex-kjeks.(Torres altså) Yossi kan ikke kvalisiferes som kjeks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Må si jeg lo litt av denne. :!: 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Yossi og J. Cole ender opp i West Ham etter sesongen. Så kan de være skadet og heve god lønn der istedenfor... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Tror ikke de vil spille i Championship. 4 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Ser den på J. Cole, men tror ikke Chelsea rykker ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå