The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hvor kan jeg finne statistikk over hvor langt folk har løpt? Fernanwho var ifølge VG den som fikk færrest touch på ballen, 29 touch på 66 minutter. Flaut. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10021909 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bra dette. Men Torres kommer, bare han får en smule selvtillit så er han seg selv igjen. Regner med at han er i toppform når vi møter de på slutten av sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Suarez og Carrol imponerte meg like mye som Torres gjorde. Putt det i perkspektiv. Liverpool bruker 50 på 2 stk som er borte fra fotballen lenge. Carrol er kanskje ute resten av sesongen. Torres spiller iallefall. Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hahahahaha. Hvor mye var det Chelsea brukte i overgangsvinduet igjen? Digg! Forøvrig sterkt av Kenny. Defensiv taktisk triumf. Litt mer enn Liverpool... Liverpool brukte £2,5? Chelsea brukte £70mill. Det var vel en bevisst understatement fra Jotun, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Skal vi si at Liverpool kvittet seg med Torres for at Liverpool har ambisjoner? 3 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Suarez og Carrol imponerte meg like mye som Torres gjorde. Putt det i perkspektiv. Liverpool bruker 50 på 2 stk som er borte fra fotballen lenge. Carrol er kanskje ute resten av sesongen. Torres spiller iallefall. Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen. Hva i all verden er det du snakker om? 5 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Suarez og Carrol imponerte meg like mye som Torres gjorde. Putt det i perkspektiv. Liverpool bruker 50 på 2 stk som er borte fra fotballen lenge. Carrol er kanskje ute resten av sesongen. Torres spiller iallefall. Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen. Etter denne oppvisningen tviler jeg på at det blir noe Champions League på Chelski neste år. 2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen. Nå er faktisk det jobben deres, i motsetning til meg... Skulle gjerne prestert vis jeg fikk den ukelønnen de får. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Sjel vs penger: 1-0 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bare vent å se. Tror ikke dere ler så mye når dere mister 4 plassen og Torres endelig løsner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 You should have stay'd with a real club You should have stay'd with a real club' You should have stay'd with a real club Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bare vent å se. Tror ikke dere ler så mye når dere mister 4 plassen og Torres endelig løsner. Det er dere som ligger på 4. og er i fare for å miste den. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bare vent å se. Tror dere ler så mye når Chelsea mister 4 plassen og Torres aldri løsner. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Bytt med Tiote og Carroll. Føffaen, det blir kos. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Men jeg vet noen har lagt ut lenke her før, til en side med antall pasninger etc. Vil vite hvor mye Kuyt løp!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Oooohhhhhhh Campione, the one and only, we're Liverpool They say our days are numbered, were not famous anymore But scousers rule the country like we've always done before HERLIG HERLIG HERLIG. Faen så digg. Pass på å hold nivået nede her inne nå så vi slipper mer av Yamas. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hohoho! Det er rundens klareste straffe. Og det sier ikke lite mtp straffene Newcastle fikk! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ikke si slik. Liverpool fansen er de ENESTE supporterne som over Man Utd supporterne. Sier litt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hahahahaha. Hvor mye var det Chelsea brukte i overgangsvinduet igjen? Digg! Forøvrig sterkt av Kenny. Defensiv taktisk triumf. Litt mer enn Liverpool... Liverpool brukte £2,5? Chelsea brukte £70mill. Det var vel en bevisst understatement fra Jotun, om jeg ikke tar feil. Snakker ikke Netto. Hvis eg går ut og handler på butikken, bruker 10 kroner. Så kommer eg hjem og får 10 kroner for å selge kroppen min så har eg allikevel brukt 10 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå