Gå til innhold

Chelsea 0 - 1 Liverpool - Kamptråd


Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez og Carrol imponerte meg like mye som Torres gjorde. Putt det i perkspektiv. Liverpool bruker 50 på 2 stk som er borte fra fotballen lenge. Carrol er kanskje ute resten av sesongen. Torres spiller iallefall.

 

Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen.

Lenke til kommentar

Suarez og Carrol imponerte meg like mye som Torres gjorde. Putt det i perkspektiv. Liverpool bruker 50 på 2 stk som er borte fra fotballen lenge. Carrol er kanskje ute resten av sesongen. Torres spiller iallefall.

 

Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen.

Hva i all verden er det du snakker om?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Suarez og Carrol imponerte meg like mye som Torres gjorde. Putt det i perkspektiv. Liverpool bruker 50 på 2 stk som er borte fra fotballen lenge. Carrol er kanskje ute resten av sesongen. Torres spiller iallefall.

 

Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen.

 

Etter denne oppvisningen tviler jeg på at det blir noe Champions League på Chelski neste år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Og ring meg når du går ute på en fotballbane, fullsatt stadion og enda flere som ser på tv osv. Prøv å prester da, men du er vel mer opptatt av å hive i deg godteri og sitte gjemt bak skjermen.

Nå er faktisk det jobben deres, i motsetning til meg... Skulle gjerne prestert vis jeg fikk den ukelønnen de får.

Lenke til kommentar

Oooohhhhhhh Campione, the one and only, we're Liverpool

They say our days are numbered, were not famous anymore

But scousers rule the country like we've always done before

 

HERLIG HERLIG HERLIG. Faen så digg. Pass på å hold nivået nede her inne nå så vi slipper mer av Yamas.

Lenke til kommentar

Hahahahaha. Hvor mye var det Chelsea brukte i overgangsvinduet igjen? Digg!

 

Forøvrig sterkt av Kenny. Defensiv taktisk triumf.

Litt mer enn Liverpool...

Liverpool brukte £2,5? Chelsea brukte £70mill.

Det var vel en bevisst understatement fra Jotun, om jeg ikke tar feil.

 

Snakker ikke Netto. Hvis eg går ut og handler på butikken, bruker 10 kroner. Så kommer eg hjem og får 10 kroner for å selge kroppen min så har eg allikevel brukt 10 kroner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...