kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Haha, frekk finte. Maxi er rett og slett elendig, alltid vært! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg kommer ikke til å whine, jeg ønsker bare Torres en ekstremt dårlig karrierestart for kjøpelaget fra London Skrtel skal drible som bakerste mann.. SMART! ELENDIG CORNER! Søren ta! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jo kan folk ikke whine om Torres mer nå, og bare kose seg med kampen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Ivanovic spiller tøffing Håper dommeren veit å stoppe dette før det blir kaos Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jo kan folk ikke whine om Torres mer nå, og bare kose seg med kampen. Koser meg når jeg ser en tofotstakling på Torres. 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Tror det blir rødt utpå banen i dag... MYE prestisje! Håper smellen ikke sitter i for lenge. Kyrgiakos varmer opp Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Bra Agger, bra. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Sjelden jeg liker sånt, men fin den Agger Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Agger! For en mann! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 VI MÅ IKKE DRIBLE I FORSVAR! ER DET VANSKELIG Å SKJØNNE!? 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 hahah konge! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Ikke for å være drittsekk mot Torres, som generelt er en OK kar (minus Chelsea biten)... men herlig av Agger, så nesten ut som et bitchslap fra den første vinkelen . Endret 6. februar 2011 av WCH Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Frekt skjegg på Beckham. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Haha Nå liker jeg Agger litt bedre STOPP TORRES, da! ARGH! Dere burde kunne alle tricksene hans! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Satannnnnnn Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 NEIIII, fy faen.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Carragher eller agger kommer til å klippe ned Torres i dag... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 MEN HVA FAEN MAXI?!?!?!?!?!?!?!??!!!??!!? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 NEI!!!! ER DET MULIG!!!! Hvordan kunne man ikke score der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå