banansplitt™ Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Haha så dere de hadde manipulert Torres sitt hode på en Chelsea-drakt når de viste lineupene? Så ut som Torres hadde lagt på seg litt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Haha så dere de hadde manipulert Torres sitt hode på en Chelsea-drakt når de viste lineupene? Så ut som Torres hadde lagt på seg litt. Haha jeg la merke til akkurat det samme. Så ut som han hadde en liten ølmage. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 TOFOTSTAKLING FOR FAEN!!! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Lykke til alle Liverpool supportere, måtte kampen ende i vårt fravør YNWA 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Laget til Chelsea, direkte fra RAWK: Twat Twat - Twat - Sly Twat - Sly Twat Twat - Twat - Fat-Twat - Twat Big girly Twat - c*nt Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Passende beskrivelse utenom Cech. Liker han. 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Jesus, ankom hybel'n med 5 min klaring til matchen. God timing! GO REDS! YNWA! <3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Fin åpning av Mikel. ...og Maxi har ikkje omstilt seg heilt. Endret 6. februar 2011 av Zeph Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Aaah, jeg blir sjuk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Haha, Alsaker "Maxi tror fortsatt at Torres er Liverpool-spiller" Liker angrepsrekka vår i dag. Drogba og Anelka er på hugget ser det ut som. Endret 6. februar 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
leorat Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Haha, Alsaker "Maxi tror fortsatt at Torres er Liverpool-spiller" Liker angrepsrekka vår i dag. Drogba og Anelka er på hugget ser det ut som. stream? EDIT: var ikke mening og sitere Endret 6. februar 2011 av leorat Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Fy faen, få ut Mikel! Ikke gjort en eneste ting riktig de første 8-9 minuttene... Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Fox-kommentator: Ancelotti - still like that child with rich parents who decided to get him some new toys to play with. Frikkin true! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Det her blir for mye. Jeg klarer ikke se på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Veldig sant! Håper dommeren har baller til å kontrollere kampen. Forundrer meg ikke om mikel ryker i førsteomgang.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Meireles og Suarez goaller. Skulle satt penger på det. Frykter også for et Drobga/Anelka eller Torres goal. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Håper virkelig at Torres ikke putter! Men dæven tempoet har død nå.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Kom igjen TORREEESS! Hadde gledet meg så jævlig mye hvis han hadde puttet inn, bare for å se alle L'pool supportere whine. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2011 Der satte jeg hjertet i halsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå