Kingulf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kan ikke boote til windows 7 på min stasjonære pc. eg kommer inn i bios, men det er når eg går videre til å boote til OS eg kommer til en svart skjerm med bare en blinkene "_" i hjørnet. har googlet litt rundt men siden det er en "_" eg søker på får eg opp rimligt lite. mvh Marius. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 sjekk boot order og installer win på nytt... Lenke til kommentar
Kingulf Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 sjekk boot order og installer win på nytt... eg gjør dette nå. tror kansje alt på min SSD har blitt slettet uten grunn.(eller eg installerte ny cpu vifte igår men tviler på at dette har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Kingulf Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 LØST! min SSD og min HDD hadde byttet SATA plass. så SSD'n var ikkje på boot device listen. skiftet så den ble det og pc'n boota fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå