Fredrikhagelund Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei! Jeg har oppkjøring i Moss 9/2 2010. Noen som har noe erfaring derfra fra noen av rutene dems? steder man kjører og eventuelle feller rundt i moss? Vær snill og skriv all erfaring du har og du hjelper en snill gutt Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Hei Du har jo allerede hatt oppkjøring, men kan slenge inn ruten jeg fikk hvis andre lurer på det samme senere. Jeg er vel den eneste aktive mossingen her på forumet Kjørte fra trafikkstasjonen, oppover Sverres Gate og Øysteins Gate, deretter ut på Helgerødgata og opp til flemmingkrysset. Herfra kjørte jeg mot mosseporten og ut på E6 sørover til Rygge, der jeg snudde og kjørte nordover igjen til Moss Syd (Årvold). Varnaveien -> Dyreveien, ned Fjordveien, over kanalen og inn på Trafikkstasjonen igjen Så det er en av de mange rutene man kan få i Moss Pass på høyreveiene i Dyreveien, spesielt hvis man kjører sørover. De kommer fort. Endret 22. februar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå