mafiamann Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hello folkens har nettop kjøpt meg en sånn en burde jeg flashe den med den 105 hacka bios og sånne ting ? Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 ingen som gidder å si noe ? brant nettop med nyeste versjon av nero. og den spurte ikke om jeg ville brenne cd-r eller cd+r ? men dvd-cdene var dvd-r da så den gjettet vel det automatisk doh.. men den brant bare på 2x ? det står ikke noe om hvor fort dvd-r cdene kan brennes så jeg antar at det er dvd-r 2x cder. har nå flashet firmwaren min til hacket 1.05. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 søk, og du vil finne.. mvh r. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Du bør absolutt flashe, etter at jeg gjorde det kan jeg benytte de fleste typer dvd-r :-). Har teste ut de fleste dvd-r som brenner.no selger og de funker som bare det. Anbefaler Princo 4X og Bulkpaq 1X(brennes på 2x) platene de er billige og bra! Her er forøverig linken til bios oppdateringen: http://forum.rpc1.org/viewtopic.php?t=1511...der=asc&start=0 Lenke til kommentar
jeremias Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei Mulig jeg er litt off-topic nå, men jeg prøver uansett. Kan noen anbefale/fraråde å kjøpe denne dvd-brenneren i bulk versjon ? Ser at prisene varierer stort mellom retail og bulk, men får man ikke strengt tatt med seg det mest nødvendige i en bulk-pakke ? (Jeg overlever om jeg ikke får med en drøss programmvare og spill på kjøpet.) /j Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 bulk funker som ****** det. det eneste du får med retail er vel nero og sånt og en ide kabel sikkert.. men med de pengene du sparer ved å kjøpe bulk kan du kjøpe 10 ide kabler Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Er det noen som kan gi en kort forklaring på hvordan jeg flasher denne dvd-brenneren? Og ja, jeg har sett rundt, og jeg har prøvd meg frem, men jeg vet ikke om jeg fikk det til eller ikke. Kan noen også gi noen kjennetegn på at flashingen har blitt gjennomført? Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Har noen prøve Datawrite 4x dvd-r gen.04 m/ritek dye platene med hacka firmware, funker de..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå