Postkassestativ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har en voyager 94 2,5i som fusker til tider når den er blitt driftsvarm. Det oppleves som om den får for mye bensin for når jeg har full gass så fusker den ikke. Problemet forsvinner hvis jeg slår av og på tenninga, men kommer tilbake etter en stund Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Muligens defekt lambasonde. Lenke til kommentar
Haugsb Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har det nylig blitt utført arbeid på motoren? Kan vere ein kontakt eller vakuumslange som er av. Hadde samme problem på min 3.3, viste seg at kontakten til MAP-sensoren ikkje stod i. Lyser check engine lampa? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Det lyser ingen lamper på den...... Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det kan være lagret feilkoder selv om lampa ikke lyser. Det er første skritt å få lest ut evt feilkode. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Tenkte kanskje på EGR-ventil. Bilen stoppa på tomgang i dag å da kom det en tikkelyd i fra innsuget en liten stund etter at den stoppet. Hvis jeg drar ut den litt på girene når jeg starter kjøreturen, tar det mye lengre tid før den begynner å fuske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå