EinarEriksen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Internettversjonen gjør det enklere å administrere programmene dine. Les mer Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Flott! Har ventet en stund på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Wow, får dette har ikke http://www.appbrain.com/ tilbyd over laaaaang tid :-) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tips til Google dersom de leser innom tråden her: Legg til QR i webversjonen slik at du kan surfe anonymt men lett få applikasjonen installert på telefonen din. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) For det har så mye å si... Du mener vel at siden Appbrain har den muligheten så bør ikke Android Market ha den muligheten? Irrelevant. Uansett, har loginproblemene blitt løst? Kom ikke inn når jeg prøvde å logge meg inn forleden. edit: Tips til JohndoeMAKT: Det er QR koder der Endret 4. februar 2011 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 For det har så mye å si... Du mener vel at siden Appbrain har den muligheten så bør ikke Android Market ha den muligheten? Nei, appbrain har på ingen måte patent på konseptet. Men synes google har våre i det tregest laget med å tilby noe slikt. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 For det har så mye å si... Du mener vel at siden Appbrain har den muligheten så bør ikke Android Market ha den muligheten? Nei, appbrain har på ingen måte patent på konseptet. Men synes google har våre i det tregest laget med å tilby noe slikt. En annen funksjon som Appbrain har er at de lar deg også avinstallere produkter, noe ikke Google Market gjør her, så den er ikke heeeelt i mål ennå. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Oppdager at apps man ikke har avinstallert før man tar en "format" på mobilen, blir liggende som fremdeles "installert" på web-versjonen. Men greit nok på en måte: Da har man en historikk og huskeliste når man skal fylle opp mobilen igjen med appsene sine. (de gratise altså) Lenke til kommentar
imation Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Hva må jeg gjøre for å starte med nedlasting fra https://market.android.com/ ? Se bildet : Endret 4. februar 2011 av imation Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva må jeg gjøre for å starte med nedlasting fra https://market.android.com/ ? Se bildet : Bilde mangler? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 edit: Tips til JohndoeMAKT: Det er QR koder der Jeg finner ikke. Se vedlegg. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 "Google vet rett og slett det meste." Og hvis man ikke liker det, så kan man jo bare flytte. Lenke til kommentar
jannar85 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Historikk er ganske bra.. om man oppdaterer telefonen.. og man mister alt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 edit: Tips til JohndoeMAKT: Det er QR koder der Jeg finner ikke. Se vedlegg. Da må det være noe med browseren din. Ad-block? Lenke til kommentar
simongis Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg sliter med det samme som imation, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har du logget inn med samme konto som du har brukt for å logge på telefonen? I så fall, kanskje du må inn på market konto, og se hvilke telefoner som er registrert. Lenke til kommentar
simongis Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har bare en gmail.com-konto og har logget inn med den både på tlf og market.android.com. Irriterende at det ikke går. Virker som det er et problem for mange der ute, men at google gir ingen info om hva man skal gjøre... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da må det være noe med browseren din.Ad-block? Nope. Er du logget inn i Marked? Jeg er ikke. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har bare en gmail.com-konto og har logget inn med den både på tlf og market.android.com. Irriterende at det ikke går. Virker som det er et problem for mange der ute, men at google gir ingen info om hva man skal gjøre... Litt undersøkelse på nettet fortalte meg at det virker som om custom roms ikke blir gjenkjent av Market. Kan være det. Da må det være noe med browseren din.Ad-block? Nope. Er du logget inn i Marked? Jeg er ikke. Er ikke logget inn. Haha. Ser at den ikke kommer opp i Chrome. I Opera gjør det det, men i Google sin egen browser kommer den ikke opp Lenke til kommentar
oddgeira Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Fordelen med Android Market foran Appbrain, er at programmene instaleres automatisk. (telefonen må stå på auto sync) Med Appbrain må man åpne programmet, bli sendt til android market og laste ned programmet. (dette er første konklusjon etter å ha brukt programmet i 5min) TAKK, Google for at dere har laget et godt alternativ til Appbrain. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg