Conkey Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har søkt rundt men har behov for en endelig bekreftelse på at HD 6950 kortene kommer med 2 X 6 pin PCI-E kotakter og ikke 2X 8pin? KJipt å bestille et skjermkort for så ikke ha kabler til å drive det. Bør kunne drive et slikt kort med Corsair HX620 (620w)? Sist men ikke minst: dette vil være en god oppdatering fra 5850 kortet som jeg har nå men som har kommet i puberteten og skaper seg? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Referansedesignet har ihvertfall det. Eller skal du kjøpe en modifisert utgave. Bildet er hentet herifra. Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Mitt XFX 6950 har to 6-pin kontakter Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Tror alle 6950 skal ha 2x6 pins kontakter. Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Kanon. Har hørt ymse om ulike produsenter, er det slik at det er noen man bør holde seg unna? Eller er det bare å gå for billigste(er selv en asus fan så det blir nok noe i den leiren). Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Kjøpte selv Asus sine siden de kun lå 50kr over i pris hos MPX (2250,-), Så lenge de følger referanse modellen er det kun det du får med som avgjør. Grunnen til at jeg falt på Asus var at de leverer med "Smart Doctor" som lar deg justere på volten på kortene. Er ikke mulig å bruke dette programmet på andre kort uten å flashe bios til en Asus bios, men de fleste anbefaler å bruke en bios mod som bare modifiserer din standar bios. Har du derimot ikke tenkt til å flashe kortet er det egentlig det samme vil jeg tro. Må også legge til at det finnes andre programmer som lar deg styre volten på kortene, husker bare ikke hvilke akkurat nå. Edit: Ja, det skal være nok med 620W så lenge du ikke har koblet til uendelig (les: trolig mer en du har USB/FW porter til) med dritt til maskinen. Jeg har 700W på en OC'ed Phenom II og 2 stk 6950 kort. Endret 4. februar 2011 av Cloud Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Takker og bukker cloud. Det er de små tingene som gjør Asus bedre enn resten mener nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå