Gå til innhold

Kritikk på Hoowie.com

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde et domene og et webhotell som jeg ikke brukte, hadde det bare på vent til jeg kom på en ide eller til avtalen gikk ut.

Så jeg bestemte meg for å sette meg ned og lage meg en nettside. Det jeg fant ut jeg ville ha som konsept var en spillside med en rekke forskjellige gratis spill. Vet det finnes tusenvis av slike sider, men ønsket fortsatt å lage en slik side, der jeg selv kunne bestemme hvilke spill som skulle lastes opp. Samt at jeg ønsket å gjøre siden mest mulig brukervennlig. Prøver også å få lastet opp nye spill hver eneste dag, spiller selv alle spillene før de legges ut slik at jeg forsikrer meg om at spillene fungerer og er av en viss kvalitet.

Har kommet et stykke på vei, men har enda en god del igjen, spesielt når det kommer til SEO osv, det er igrunn ikke noe jeg har satt meg inn i enda, så har dere tips så bare kom med det.

Jeg ønsker gjerne alt av tilbakemeldinger, hadde vært veldig greit å få høre hvilke synspunkter og forbedringer dere har å komme med. Ønsker alt av positive og negative tilbakemeldinger som kan gjøre at nettsiden blir bedre.

Trenger forresten også en logo, så hvis det er noe der ute som ønsker å ta på seg oppdraget så er det bare å si i fra. Betaler selvfølgelig hvis resultatet er bra.

Nettsiden: http://www.hoowie.com (Hoowie - Free games online)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ganske likt de ørten millioner andre arcades..

Prøvde klikke innpå et spill og fikk isteden en fullsides reklame opp isteden, veldig bra måte og sørge for at folk ikke kommer tilbake til siden.

Brukere hater slike reklamer ganske kraftig, har sett arcades med 200k+ daglig falle ned til under 30k etter en uke med de.

Skal du generere penger fra arcades er selge trafikk eller pushe de besøkende mot trial spill som gir penger pr install uten kjøp veien.

Men ganske kort:

- uoversiktelig og uten beskrivelser

- SEO er ikke eksisterende

- Skal du satse på organisk trafikk er du nødt til og legge inn f.eks spillbeskrivelser, urls til spill Må over til f.eks hoowie.com/kategori/spill-navn/play

- Kvitt deg med fullside reklamer

- rydd i koden din eller skift til en raskere host

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

cruzader:

Den fullsiden du fikk med reklame skulle såklart ikke være der, var noe jeg hadde glemt å krysset av for, men det ble såklart fjernet med engang.

Angående SEO, så er siden veldig ny, men mottar store mengder trafikk allerede. Driver litt med lenkebygging, samt at jeg prøver å få siden indeksert bedre. Dette tar som alle vet tid, og siden jeg er ganske ny innen dette området så tar det gjerne enda lengre tid. Prøver å feiler, siden det er det man lærer av.

Du sier at det ikke er beskrivelse. Det er beskrivelse inne på spillet, men hvis du refererer til spillet på forsiden så ønsker jeg ikke å ha beskrivelse enda hvertfall da jeg liker det slik det er pr i dag. Angående url'en så har jeg endret det slik som du påpeker.

Lenkebygging tar også tid da jeg har en rekke utestående gode linker som enda ikke har blitt indeksert av søkemotorene, jeg rangerer allerede høyt på en rekke søkeord på diverse spill på siden.

Men takk for tilbakemeldingen, var greit å bli varslet om reklamen blandt annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...