Gå til innhold

Må ha en ekstra telefon som levetiden på batteriet er bra.

olvikb

Anbefalte innlegg

Hei

Har i dag HTC Desire Z. Bruker telefonen ganske mye i jobben, og sliter med at telefonen ofte er fri for strøm før dagen er omme. Når man er på reise, kan dette være litt irriterende.

Noen gode forslag på en liten ekstratelefon, som funker ok for sms, Exchange-sync og som har bra batterilevetid?

Trenger ikke å være en smart/touch-telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp at Iphone4 har en stanby-tid på 12.5 dager, så med lite bruk er det forståelig. Men med mye internett-bruk, så forsvinner batteriet fort...

Hvor vil du hen med disse latterlige kommentarene dine?

Leste du første post?

Leste du mitt innlegg?

Var det noe som var uklart?

Lenke til kommentar

Djeez. PMS eller?

Jepp, kombinert med å være lei av å få internet shitstorm mot samtlige uttalelser som inkluderer iphone.

Jeg kjenner mange som får godt over en uke ut av sine iphones uten å jobbe for det. Og i strekktest der den lå i standby klarte den 15 dager før den ga seg, det er en 3G med ios 4.1. Men med en time musikk om dagen så går grensen på rundt 10 dager. Omtrent samme tider som x10 mini pro. På samtaletider er x10'en marginalt bedre.

Poenget er uansett om man ikke bruker dem noe særlig så klarer de aller fleste telefoner rimelig lang tid. En venn av meg påstår å ha trukket nesten tre uker ut av sin desire z f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg har en Samsung Galaxy Spica...

Denne brukes til 1 time musikk, internett synkronisering for mail og den kjører 2 bakgrunns applikasjoner.

Går tom for strøm på under 30 timer.

Så det er flere som har problemer med batterilevetiden sin.

Lenke til kommentar

Min Lg gw620 har alltid hatt bra batteritid, i begynnelsen da jeg trykket på den hele tiden holdt den i ca 3 dager, og nå er det utrolig skjeldent at jeg lader den, enda batteriet sikkert begynner å bli litt dårlig..

Nå annbefaler jeg ikke å kjøpe den telefonen, med mindre du finner den brukt til en veldig liten penge..

1500mAh batteri i den iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...