olvikb Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hei Har i dag HTC Desire Z. Bruker telefonen ganske mye i jobben, og sliter med at telefonen ofte er fri for strøm før dagen er omme. Når man er på reise, kan dette være litt irriterende. Noen gode forslag på en liten ekstratelefon, som funker ok for sms, Exchange-sync og som har bra batterilevetid? Trenger ikke å være en smart/touch-telefon. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bruksmønster er alt, både min iphone og SE X10 mini pro går over 10 dager uten større problemer. Tror også du må belage deg på smarttelefon om du skal ha exchange. Utover det kan jeg ikke anbefale noen modeller i farta, men amobil har testet masse telefoner, og batteritiden på dem: http://www.amobil.no/tester/ Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Iphone som varer ti dager? What? Høres ut som et optimistisk anslag. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Den har liggi her i ni dager nå, ca 20% igjen. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Den har liggi her i ni dager nå, ca 20% igjen. Bruker du telefonen? Eller ligger den bare der? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Den har liggi her i ni dager nå, ca 20% igjen. Bruker du telefonen? Eller ligger den bare der? Sender litt meldinger, hørt på litt musikk når jeg har gått tur. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så nettopp at Iphone4 har en stanby-tid på 12.5 dager, så med lite bruk er det forståelig. Men med mye internett-bruk, så forsvinner batteriet fort... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så nettopp at Iphone4 har en stanby-tid på 12.5 dager, så med lite bruk er det forståelig. Men med mye internett-bruk, så forsvinner batteriet fort... Hvor vil du hen med disse latterlige kommentarene dine? Leste du første post? Leste du mitt innlegg? Var det noe som var uklart? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Djeez. PMS eller? Lurte bare på hvorfor du hadde så lang batterilevetid på telefonen din. Til trådstarter: http://www.klikk.no/teknologi/mobil/article592058.ece kan være et alternativ, men er ikke en billig telefon, men har bedre batterilevetid enn Desire Z Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Djeez. PMS eller? Jepp, kombinert med å være lei av å få internet shitstorm mot samtlige uttalelser som inkluderer iphone. Jeg kjenner mange som får godt over en uke ut av sine iphones uten å jobbe for det. Og i strekktest der den lå i standby klarte den 15 dager før den ga seg, det er en 3G med ios 4.1. Men med en time musikk om dagen så går grensen på rundt 10 dager. Omtrent samme tider som x10 mini pro. På samtaletider er x10'en marginalt bedre. Poenget er uansett om man ikke bruker dem noe særlig så klarer de aller fleste telefoner rimelig lang tid. En venn av meg påstår å ha trukket nesten tre uker ut av sin desire z f.eks. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hvor har du det fra at jeg slenger drit om iPhone? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det var faktisk ikke du som skrev det første svaret nei, nvm then. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har en Samsung Galaxy Spica... Denne brukes til 1 time musikk, internett synkronisering for mail og den kjører 2 bakgrunns applikasjoner. Går tom for strøm på under 30 timer. Så det er flere som har problemer med batterilevetiden sin. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bakgrundsaplikasjoner som ikke lar telefonen gå i standby vil alltid drepe batteritiden, uten at dette har noe med telefonene å gjøre. Ta en revurdering på hvor mye du egentlig trenger de programmene, så kan du fort se en markant økning. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Programmene som kjører i bakgrunnen er et antivirus og et program for overvåkning av mobilt internettforbruk.(Android telefon) Så disse skal ikke ta mye strøm. Bare når det er noe som skal sjekkes. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Begge er klassiske syndere på programmer som aldri sover, spesielt her antivirusen (seriøst?) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Min Lg gw620 har alltid hatt bra batteritid, i begynnelsen da jeg trykket på den hele tiden holdt den i ca 3 dager, og nå er det utrolig skjeldent at jeg lader den, enda batteriet sikkert begynner å bli litt dårlig.. Nå annbefaler jeg ikke å kjøpe den telefonen, med mindre du finner den brukt til en veldig liten penge.. 1500mAh batteri i den iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå