King-Nothing Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Jeg har en Dlink USB-hub som jeg har brukt uten problem i et par år. Plutselig her om dagen poppet det opp en melding om at "kunne ikke kjenne igjen enhet" eller noe i den duren. Nå fungerer den ikke i det hele tatt uansett hvor jeg plugger den inn hen. Kan dette fikses eller må jeg ha en ny hub? Endret 4. februar 2011 av King-Nothing Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Åpne enhetsbehandling, finn og slett driveren før du kobler den til igjen. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Åpne enhetsbehandling, finn og slett driveren før du kobler den til igjen. Dette annbefaler jeg også. I tilfelle det er et driverproblem vil det ha en god sjanse til å rette det. Men, det er også en god mulighet for at USB chippen i enheten har blitt defekt. Det er ganske typisk at USB enheter failer å detecte riktig når de dør. Knekk/brudd i kabelen som kobler enheten til PCen kan også forårsake det samme. Det er mest typisk å se på sånne tynne type kabler som du ser på mobile minimus dog, spesiellt sånne som du trekkker ut fra en rulll for å spare plass. Mer standard USB kabler er lang mer robuste og mindre mottagelig for sånne kabelskader. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå