Ratleto Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Dette er ikke en klageposting, men mer for å høre om det er andre som har opplevd det samme. Dersom Komplett selv leser dette, så kom gjerne med en forklaring på hva som har skjedd. Sist fredag (sent på kvelden 29/1)) så bestilte jeg litt småtteri fra Komplett som skulle leveres til hentebua i Trondheim. Da har jeg pakken på tirsdag, tenkte jeg, siden pakken skal være fremme dagen etter hvis man bestiller før kl 14. Greit så langt. Etter helga, så stusset jeg på at det fortsatt ikke sto "Sendt" i ordren, bare "Plukket". På onsdag fikk jeg SMS fra Tollpost. "Vennligst følg denne linken og bestill utlevering". Jaha? Jeg gikk nå inn og kikket, og der kunne de ikke levere kl 17-21 før mandagen etter. 8-12 var mulig, men ikke særlig praktisk. Kl 12-16 var overhodet ikke mulig å velge. Jeg ringte Komplett den onsdagen. Fikk prate med en fyr som skulle sjekke det opp, og ringe meg tilbake enten samme dag eller senest dagen etter. Torsdag kl 13:30 hadde jeg fortsatt ikke hørt noe, så da ringte jeg Komplett igjen. Traff på Kenneth (husker dessverre ikke hva han første het) som ordnet opp i det hele i løpet av et par timer. Tollpost skulle levere pakken, forhåpentligvis idag, fredag, på det opprinnelige stedet, altså hentebua. Om pakken er kommet seg dit, vet jeg ikke enda. Men noe rart jeg la merke til, var at det var først etter at Kenneth ordnet opp at statusen på ordren min ble endret, fra "Plukket" til "Sendt". Jeg har aldri hatt problemer med Komplett før. Tollpost derimot har det vært noe tull med nesten hver eneste gang jeg har brukt dem. Noen som har liknende erfaringer, eller vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Samme ulla her, samme sted, i min sak så har tollpost surret og glemt en palle på lageret/ der de laster om. Det er skjeldent komplett surrer da det er roboter som henter. Jeg har fått 38 hentemeldinger fra tiller siste 2 mnd og det har bare vært trøbbel en gang. Forstår ikke hvordan du "bruker tollpost" Trykker ikke du bare oppkrav-hentebua? Hvorfor får du melding fra tollpost, skal ikke du bare få melding automatisk når de ansatte på bua scanner pakken etter at den har kommet. Endret 4. februar 2011 av War Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Da tror jeg at jeg kanskje fikk svar på hvorfor pakken sto som plukket inntil i går: Pakkeseddelen var et helt hvitt ark. Tollpost klarte i alle fall å levere pakken til hentebua som de sa de skulle. War: Vel, jeg skal egentlig ikke ha noe med Tollpost å gjøre. Jeg valgte jo pick-up-point Tiller. Men det er Tollpost som frakter pakkene dit fra Sandefjord. Men siden det er Komplett jeg kjøpte av, valgte jeg å forholde meg til dem, og la dem ta problemene med Tollpost. Hvorfor jeg skulle gå inn på en webside og velge leveringstidspunkt, er pga rot fra Tollpost sin side. Pakken skulle jo vært levert på Tiller antakelig på tirsdag, kanskje onsdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Min erfaring med Tollpost er utelukkende negativt. I mitt tilfelle så har Tollpost prestert å rote vekk to kolli jeg har bestilt hos Komplett det siste året. Senest i forrige uke, da en laptop forsvant under forsendelse. Sendingen bestod av 2 kolli, og kun den ene, med varer til 300,- kroner kom frem. Ønsker ikke å beskylde noen for å være banditter, men det lukter utro tjenere på lang vei hos Tollpost - for det er da merkelig at pakker bare kan forsvinne på den måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå