Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Astma

HesteHoven

Anbefalte innlegg

Morn

Jeg har Astma og noen ganger når jeg sitter helt stille foreksempel på pcen osv. kjenner jeg plutselig en rar følelse inni meg. Det føles rett og slet.. rart.. vanskelig å forklare

Det virker som om jeg ikke får nok luft, selv om jeg klarer å puse helt inn og sånt. Jeg er ikke veldig plaget med dette og har ikke hatt det på mange måneder, men plutselig kom det igjen.

Noen som vet noe om dette her? Skal prøve å ta medisinen min om noen minutter og se om det hjelper.

Hvorfor skjer dette?

Og hva er det som utløser det? Er det forskjellig fra person til person eller er det noe spesielt jeg bør unngå? Har merket at sjangsen for å få det øker hvis jeg spiser mye surt og sterkt slik at jeg får halsbrann eller det som verre er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har og astma og har tidligere brukt mye medisin.

Etter kostholdsendring har det endret seg.

Jeg har trent en del styrke og når jeg er i kcal-overskudd er det letter for meg å bli dårlig.

Nå holder jeg på å forbrenne litt fett og er derfor i kcal-underskudd og synes jeg fungerer myyye bedre nå.

Jeg spiser i tillegg meget sunt, alt blit tilberedt fra bunnen av.

Hvordan er ditt kosthold? Trener du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...