andeik Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg bor for tiden i USA, og dere som har vært her og som har lett etter voks, har sikkert samme erfaring som meg; Det er umulig å finne noe ordentlig bra! Til vanlig er det bare Renati og ID av voksene jeg har prøvd i Norge som greier å holde ordentlig på håret mitt. Er det noen av dere som kjenner til hårvokser i USA som ligner på Renati eller ID? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Jeg bor for tiden i USA, og dere som har vært her og som har lett etter voks, har sikkert samme erfaring som meg; Det er umulig å finne noe ordentlig bra! Til vanlig er det bare Renati og ID av voksene jeg har prøvd i Norge som greier å holde ordentlig på håret mitt. Er det noen av dere som kjenner til hårvokser i USA som ligner på Renati eller ID? Jeg anbefaler den japanske Gatsby Moving Rubber. I Norge får du den på bla Neo Tokyo i Oslo, og i deres nettbutikk. Om den er enkel å få tak i i USA vet jeg ikke, men jeg har kjøpt flere ganger på eBay. Billigere enn i Norge. Det er de runde boksene. Pass på å kjøpe 80 gram. Endret 4. februar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Gatsby Hair Wax. Tror det skal være lett å få kjøpt i USA. http://www.gatsbyhairwax.com/ http://www.youtube.com/watch?v=NeW96cSToNs&feature=player_embedded# Endret 4. februar 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Her er selgerne av Gatsby i USA: Mitsuwa Marukai H-Mart Jas Mart Sunrise Mart 99 Ranch Market (not all locations) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Det meste fra KMS (f.eks. Pasten), Joico (og ICE) og HH Simonsen. Selv bruker jeg HH Simonsen Mud Wax for tiden (som er i en helt annen klasse enn både renati og id), men den er dansk, så vet ikke om den er å finne i USA. Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Her er selgerne av Gatsby i USA: Mitsuwa Marukai H-Mart Jas Mart Sunrise Mart 99 Ranch Market (not all locations) Nå er vel ingen av de noen store kjeder i USA, kanskje du finner de i din lokale China Town, men de er ikke overalt de heller… Jeg ville bestilt online, det er nærmest umulig å oppdrive god hårvoks i USA, fordi ingen her bruker det… Jeg prøvde Axe sin, og den er ikke bra… Jeg følte at jeg mistet hår når jeg brukte den, jeg har faktisk sluttet å bruke det nå, siden ingen andre gjør det så gir jeg faen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg prøvde Axe sin, og den er ikke bra… Jeg følte at jeg mistet hår når jeg brukte den, jeg har faktisk sluttet å bruke det nå, siden ingen andre gjør det så gir jeg faen. Go figure! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Her er selgerne av Gatsby i USA: Mitsuwa Marukai H-Mart Jas Mart Sunrise Mart 99 Ranch Market (not all locations) Nå er vel ingen av de noen store kjeder i USA, kanskje du finner de i din lokale China Town, men de er ikke overalt de heller… Jeg ville bestilt online, det er nærmest umulig å oppdrive god hårvoks i USA, fordi ingen her bruker det… Jeg prøvde Axe sin, og den er ikke bra… Jeg følte at jeg mistet hår når jeg brukte den, jeg har faktisk sluttet å bruke det nå, siden ingen andre gjør det så gir jeg faen. Hm? Hva bruker de i håret egentlig? Bryl? Gelé? Mousse? Pulver? Noe bruker de vel? EDIT: Forresten, jeg tenkte at man måtte bruke noe i håret, men, egentlig, når jeg tenker over det, jeg har så å si ikke brukt voks på godt over to uker. Hårføner funker egentlig bedre for meg. Endret 3. mars 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Her er selgerne av Gatsby i USA: Mitsuwa Marukai H-Mart Jas Mart Sunrise Mart 99 Ranch Market (not all locations) Nå er vel ingen av de noen store kjeder i USA, kanskje du finner de i din lokale China Town, men de er ikke overalt de heller… Jeg ville bestilt online, det er nærmest umulig å oppdrive god hårvoks i USA, fordi ingen her bruker det… Jeg prøvde Axe sin, og den er ikke bra… Jeg følte at jeg mistet hår når jeg brukte den, jeg har faktisk sluttet å bruke det nå, siden ingen andre gjør det så gir jeg faen. Hm? Hva bruker de i håret egentlig? Bryl? Gelé? Mousse? Pulver? Noe bruker de vel? EDIT: Forresten, jeg tenkte at man måtte bruke noe i håret, men, egentlig, når jeg tenker over det, jeg har så å si ikke brukt voks på godt over to uker. Hårføner funker egentlig bedre for meg. Niks, ingen ting ; ) Ingen av mine venner her bruker noe i håret. Har kanskje noe å gjøre med at ingen her bryr seg, og de fleste driver med sport i og etter skolen, og da blir det bare klæss hvis man har noe i håret… : p Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg bodde i usa 2009/10 og sluttet også helt å bruke voks. Vil tro netthandel blir løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå