Gå til innhold

Skikkelig hårvoks i USA

Anbefalte innlegg

Jeg bor for tiden i USA, og dere som har vært her og som har lett etter voks, har sikkert samme erfaring som meg; Det er umulig å finne noe ordentlig bra!

Til vanlig er det bare Renati og ID av voksene jeg har prøvd i Norge som greier å holde ordentlig på håret mitt.

Er det noen av dere som kjenner til hårvokser i USA som ligner på Renati eller ID?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor for tiden i USA, og dere som har vært her og som har lett etter voks, har sikkert samme erfaring som meg; Det er umulig å finne noe ordentlig bra!

Til vanlig er det bare Renati og ID av voksene jeg har prøvd i Norge som greier å holde ordentlig på håret mitt.

Er det noen av dere som kjenner til hårvokser i USA som ligner på Renati eller ID?

Jeg anbefaler den japanske Gatsby Moving Rubber. I Norge får du den på bla Neo Tokyo i Oslo, og i deres nettbutikk.

Om den er enkel å få tak i i USA vet jeg ikke, men jeg har kjøpt flere ganger på eBay. Billigere enn i Norge.

Det er de runde boksene. Pass på å kjøpe 80 gram.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Her er selgerne av Gatsby i USA:

Mitsuwa

Marukai

H-Mart

Jas Mart

Sunrise Mart

99 Ranch Market (not all locations)

Nå er vel ingen av de noen store kjeder i USA, kanskje du finner de i din lokale China Town, men de er ikke overalt de heller…

Jeg ville bestilt online, det er nærmest umulig å oppdrive god hårvoks i USA, fordi ingen her bruker det…

Jeg prøvde Axe sin, og den er ikke bra… Jeg følte at jeg mistet hår når jeg brukte den, jeg har faktisk sluttet å bruke det nå, siden ingen andre gjør det så gir jeg faen. :p

Lenke til kommentar

Mitsuwa

Marukai

H-Mart

Jas Mart

Sunrise Mart

Nå er vel ingen av de noen store kjeder i USA, kanskje du finner de i din lokale China Town, men de er ikke overalt de heller…

Jeg ville bestilt online, det er nærmest umulig å oppdrive god hårvoks i USA, fordi ingen her bruker det…

Jeg prøvde Axe sin, og den er ikke bra… Jeg følte at jeg mistet hår når jeg brukte den, jeg har faktisk sluttet å bruke det nå, siden ingen andre gjør det så gir jeg faen. :p

Hm? Hva bruker de i håret egentlig? Bryl? Gelé? Mousse? Pulver?

Noe bruker de vel?

EDIT: Forresten, jeg tenkte at man måtte bruke noe i håret, men, egentlig, når jeg tenker over det, jeg har så å si ikke brukt voks på godt over to uker. Hårføner funker egentlig bedre for meg.

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Mitsuwa

Marukai

H-Mart

Jas Mart

Sunrise Mart

Hm? Hva bruker de i håret egentlig? Bryl? Gelé? Mousse? Pulver?

Noe bruker de vel?

EDIT: Forresten, jeg tenkte at man måtte bruke noe i håret, men, egentlig, når jeg tenker over det, jeg har så å si ikke brukt voks på godt over to uker. Hårføner funker egentlig bedre for meg.

Niks, ingen ting ; )

Ingen av mine venner her bruker noe i håret. Har kanskje noe å gjøre med at ingen her bryr seg, og de fleste driver med sport i og etter skolen, og da blir det bare klæss hvis man har noe i håret… : p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...