Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og ikke snakke etter sexen på lang tid...


Anbefalte innlegg

Uff.. antar du kanskje har lav selvtillit fra før?

En slik kar gjør det bare verre! :S

Ikke tro at du bare får sånne typer! uansett om ei jente er stygg, feit, deilig, slutty eller hva som helst, får hun seg en bra kjæreste! :) eller om du ønsker, en fuckfriend.. men disse er sikkert ikke helt til å stole på, men det finnes uansett bedre fuckfriender en han du er borti nå.. Begynn å gå ut på byen om du ikke gjør det allerede, vær litt hard to get og gjerne ordne deg skikkelig før du drar ut, så får du god selvtillit og! :)

Dropp sånne folk med en gang, det er han som er ekkel og sånt, du er bare litt for snill ;)

be a badgirl..! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han er ikke så pen at han burde behandle oss kvinner sånn. Dessuten synes jeg at jeg ser bra ut for alderen, og de fleste sier at jeg ser veldig ung og pen ut for å være midten av tredveårene. Men kanskje han bare er en rotegutt som ikke vil binde seg osv. Så jeg tar det ikke innpå meg.

Lenke til kommentar

for en tulling,jeg liker ikke sånn type menn .. hva videre liksom? er jo bare et liv man lever, så hvorfor såre andre rundt seg på den måten, da mener jeg ikke deg, fordi du er jo med på det, men det er sikkert andre jenter der ute som tror han er ute etter mer og det er trist.

Endret av eksotisk-lady
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...