Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex og ikke snakke etter sexen på lang tid...


Anbefalte innlegg

Jeg har en facebookvenn, som jeg av og til har hatt sex med. Hver gang vi har hatt sex, så forsvinner han gjerne i noen uker, eller noen måneder, for så å komme tilbake hele tiden.

I sommer foreks. så hadde vi sex, og da snakket han ikke etter sexen, sendte ingen melding, men på facebook så jeg at han flørtet med en haug med andre damer på veggen hans. Jeg var dum... vet møtte han igjen etter at han i lengre tid nå maste om å treffe meg igjen. Og nå etter sexen, så ble han stille, og sa ingenting igjen. Jeg sendte en melding der jeg takket for treffet, og han svarte ikke. Veldig vondt , men jeg er vant til at han er sånn, og tar meg ikke så nær av dette lenger, men synes han er svært rar som har ubeskyttet sex, for så å ikke snakke hele tiden.

Vet jeg var dum som rotet det til igjen, med å rote med han, men var så hunger på sex, og han har et visst apeal utseendemessig. Men synes det livet hans er så rart..... Han flørter med 100 vis av damer hele tiden, og plutselig sier han ikke et ord til meg , når vi har hatt sex..... og kommer alltid tilbake.

 

Er dette normalt hvis man har sex? ikke snakke rett etter sexen? og så komme igjen hele tiden? hva sier dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg om en gjøk som hetter Stig ***** , han holder på akkurat sånn og det er ikke begrensning på hvor mange stygge damer han har høvla over (han har spesialisert seg på damer med lav selvtillit / normalt til stygt utseende ).

 

Han går fram på omtrent samme måte som du skriver og etterpå driter han fullstendig i dama , tror han har gjort 2 - 3 damer gravide på denne måten og muligens en del flere som vi ikke vet om.

 

Han har nok av tid takket være sosialen.

Lenke til kommentar

ja han henger alltid på stygge damer som jeg ikke skjønner han kan henge på, på facebooken, og så ser det ut til at han aldri vil binde seg... han har ikke hatt dame på 10 år sier han. Og før det hadde han aldri fast forhold heller, eneste han har gjort er å rote sier han til han venter på den rette.... Men han bytter ut hele tiden ser det ut til, og av og til røper folk ting på facebooken hans... Hvorfor snakker du ikke mer etter at du var hos meg sier de osv...... Akkurat det skjer med meg.....

 

Synes ikke det er særlig høflig, og han kommer alltid tilbake, og hvis jeg ikke svarer han sutrer han kjempemye hver gang.....

Lenke til kommentar

Høres heller ut som om at han har vanskeligheter for å binde seg.

 

En typisk dum, norsk gutt som ikke kan bestemme seg, alt er så vanskelig og det å komme nær noen er vanskelig.

 

Buhu for han. Mitt beste råd er å glemme han og gå videre. Det er masse av fine, snille, snakksalige gutter som prater til deg etter sex.

Lenke til kommentar

Jeg føler på meg at han har et problem. Han virker livredd ut alt som har med følelser å gjøre, og virker ut som om han distanserer seg hele tiden bevisst.

Han påstår at han brente seg kjempemye en gang tidligere, og det var helt forferdelig for han. Og at han gikk helt på veggen når det kom til slike ting. Jeg har fått inntrykk av at han er sånn som han er mot meg mot de fleste damer. Ser litt av hvert på facebookveggen hans, der kvinner klager over at han ikke sier noe,og skriver at de trodde de hadde noe på gang, og får inntrykk av at han roter litt her og litt der.... Kvalmt.....

 

Han sier til meg at han er ordentlig, og holder seg til en om gangen, men den tror jeg ikke på, med å oppføre seg slik han gjør mot meg hele tiden så beviser han at noe er galt der.

 

Jeg har vendt meg til væremåten hans,og vet hvordan han er,så jeg tar dette faktisk ikke innover meg lenger. :) Men ekkelt hvis han roter med 100 vis hele tiden da æsj

Lenke til kommentar

Høres ut som: TØM OG RØM ..... han trenger vel senke hormonnivået sitt og da er du godt nok for. Og ubeskyttet sex .... tenkt å bli gravid eller få deg noe kjønnssykdomer hvis du vet han holder på med andre?

 

Det er mest synd på deg!

Håper du finner deg en som setter mere pris på deg og ikke bare fordufter hele tiden.

Lenke til kommentar

Minner meg om en gjøk som hetter Stig ***** , han holder på akkurat sånn og det er ikke begrensning på hvor mange stygge damer han har høvla over (han har spesialisert seg på damer med lav selvtillit / normalt til stygt utseende ).

 

Han går fram på omtrent samme måte som du skriver og etterpå driter han fullstendig i dama , tror han har gjort 2 - 3 damer gravide på denne måten og muligens en del flere som vi ikke vet om.

 

Han har nok av tid takket være sosialen.

 

Jeg kjenner også en slik Stig. Trondheim eller?

 

Til OP: nå har jeg gått gjennom innleggene dine og du virker å slite med det motsatte kjønn!

Endret av kloffsk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han virker som typen som skryter av å ha pult 50 damer fra spraydate/darkdate.no . De som legger ut profiler har gjerne veldig lav selvtillit og er lette å få til sengs bare med å gi noen falske komplimenter. Så er det tøm og røm og scratche en til stygg-dame-fra-spraydate i puleboka.

Lenke til kommentar

jeg spurte han nå på en melding om hvor han var blitt av for å sjekke hva han sa. Da sa han at han var opptatt de neste tre ukene med jobben, og hadde derfor ikke tid til annet enn jobb. Men han har bevist for meg at han er en rotekopp, så jeg vet jo det, og visste det sist gang jeg traff han så la ikke følelser i det lenger :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...