danfredr Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei. er det noen som har laget sine egne pc kabinett ? Leg ut Bilde Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei. er det noen som har laget sine egne pc kabinett ? Leg ut Bilde Ta en titt her: http://www.overklokking.no/prosjekter/pand...del1/index.html og her for del 2: http://www.overklokking.no/prosjekter/pand...del2/index.html Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Det dær var tøft :o Er det noen som har et slikt prosjekt ? jeg har lyst til å Bygge et kabinet som er så liten som mulig. det ville ha bert tøft Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har akkurat et ferdig prosjekt der jeg har snekret kassen selv (type desktop), har akkurat tatt et bilde, men trenger hjelp med å få det lysere før jeg legger det ut...evt så må jeg ta et nyy bilode i morge når jeg har bedre lys... : Funker faktisk ganske fett å gjøre det selv...litt arbeid må du regne med dog, men det er verdt det så absolutt. Så har du tenkt på å gjøre det sevl, så lykke til, mye slit men med litt godvilje så blir resultatet en kasse som ingen andre har Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Finnes det flere netsider som har dette temaet ? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Copper Tube Case! Skikelig kule cases:) Check'em Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 www.mini-itx.com - den handler vel mer om folk som har bygd PC'en inn i gjenstander. PS: For de som ikke vet det er Mini-ITX en liten formfaktor for HK, veldig liten! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Den lego-maskinen var jo faktisk RÅ! Tenk også på oppgraderingsmulighetene; du kjøper en ny harddisk, og da er det bare å hente frem noen legoklosser til og bygge den ut litt! Suverent! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 En kompis av meg har laget en "PC à la sponplate" engang.. Var ganske tøff... Han ville selge den til meg en gang. 200 kr. Altså 50 for komponentene og 150 for en særdeles utmerket sponplate... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå