Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 jeg tror jeg hørte en reklame på radioen om ett populærvitenskap program på NRK P2. jeg tror det var på fire bokstaver, med to konsonanter. altså ikke "verdt å vite". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ekko? Det er en del av det nye sendeprogrammet deres... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hva mener du? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 P2 har skiftet programflaten sin i ukedagene. Det nye programmet på formiddagen heter Ekko, og var det jeg lettest kunne tenke meg at det var. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 http://www.nrk.no/programmer/sider/verdt_aa_vite/ Fra mandag 31. januar 2011 finner du ”Verdt å vite-stoffet” på ny plass i NRK P2. Sammen med kollegaene i Sånn er livet er vi da gjengen som skal lage det nye samfunnsprogrammet Ekko som er på lufta alle hverdager fra 09-11. Det tradisjonelle populærviteskapelige stoffet serveres mellom 10 og 10.30, men av og til får du mer, og da mellom 9 og 9.40. Litt utydelig hva de mener her, om det vanlige halvtimes programmet forblir som det er, og Ekko bare er i tillegg, osv. Jeg laster ned podcaster så jeg hører på de litt mer sporadisk og har ikke hørt det nye formatet ennå. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det er istedenfor. Jeg får dog "sånn er livet" stoffet fra Ekko ned på den gamle podcasten til "sånn er livet". Foreløpig i hvert fall Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Oi, det er andre enn meg som hører på P2. Uansett så heter det nye programmet EKKO Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Foreløpig får jeg ikke noe mer ut av dette enn hva jeg fikk før. Jeg har aldri fulgt regelmessig med på Sånn er Livet, selv om det noen ganger tar for seg interessante tema. Synes det blir for mye pjatt og sosiologi. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Derfor enfordel med podcast. Du sletter bare uinteressante temaer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå