mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Synes Mikka sitt forslag var bare helt konge!!! Han sier han bare er 14 år, da er dette sinnsykt bra, men kanskje litt for liten plass til å ha masse informasjon om lanet på.Takketakk! Er 14 år ja.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Mikka: Jøss! Det var dritbra da! Måpte godt når jeg så det... *skamme seg litt over å ha en design-løs side* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Synes Mikka sitt forslag var bare helt konge!!! Han sier han bare er 14 år, da er dette sinnsykt bra, men kanskje litt for liten plass til å ha masse informasjon om lanet på.Takketakk! Er 14 år ja.. Er enig. Det designet er stiligste jeg har sett tror jeg! PiRANhA sin side bør bare være bra, hvis den var bedre enn Mikka's! (kan du poste et screenshot f.eks? - linken funker ikke). Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Synes Mikka sitt forslag var bare helt konge!!! Han sier han bare er 14 år, da er dette sinnsykt bra, men kanskje litt for liten plass til å ha masse informasjon om lanet på.Takketakk! Er 14 år ja.. Er enig. Det designet er stiligste jeg har sett tror jeg! PiRANhA sin side bør bare være bra, hvis den var bedre enn Mikka's! (kan du poste et screenshot f.eks? - linken funker ikke). Det er det som ligger på languiden.no.. Takker ellers for alt skryt jeg har fått her.. Overrasket! :smile: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Ahh.. Slett ikke værst den heller... Litt for bred, men ellers meget bra. Men jeg holder allikevel en knapp på din Mikka :wink: Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Umm.. ble litt forvirra nå hvem har laget http://home.no.net/mikkakul/hwnolan/ ?? Det var konge!! Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Umm.. ble litt forvirra nåhvem har laget mikka[/b]kul/hwnolan/"]http://home.no.net/mikkakul/hwnolan/ ?? Det var konge!! Mikka har laga den..! btw: mikka, kult design Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei alle sammen, har hatt litt problemer med inettet mitt men er (håper jeg da) tilbake igjen om et par dager... Gratulerer Mikka, siden din var veldig kul men det var kanskje ikke helt det hw.no ville ha (brukervennlighet, fleksibilitet osv)... men, du kommer sikkert til å lage mye bra i løpet av årene! Jeg er "bare" 17 år så det var ekstra morsomt å vinne, hvertfall mot folk som designrus! Takk igjen! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Gratulerer Mikka, siden din var veldig kul men det var kanskje ikke helt det hw.no ville ha (brukervennlighet, fleksibilitet osv)... men, du kommer sikkert til å lage mye bra i løpet av årene! Takk.. Jeg er enig! Den passer nok best til litt andre formål.. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Mikka: Jøss! Det var dritbra da! Måpte godt når jeg så det... ^^Samme sier eg !,lenge siden sist eg fekk hakeslepp av å se et nytt design men http://home.no.net/mikkakul/hwnolan/ er bare OMG :o Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Vurderer å gjøre den om til hjemmesida mi.. Må selvsagt bytte ut logo, og kanskje rutene i bakgrunnen, da.. Det var da liksom ikke måte på hvor folk likte designet! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Den siden hadde vært drit fett som portfolia iaffal:D du må gjøre den til hjemmesia di:) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Mikka: Ditt design er absolutt kult. Den var 1 av de 3 finalistene Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Vurderer å gjøre den om til hjemmesida mi.. Må selvsagt bytte ut logo, og kanskje rutene i bakgrunnen, da.. Det var da liksom ikke måte på hvor folk likte designet! Si i fra når den er ferdig! (Må ta en tur innom i uken for å få wow-opplevelsen... ) Lenke til kommentar
Decline Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Synd jeg ikke så denne før nå...skulle gjerne bidratt..men men Mikka sitt var jo best å se på, men kanskje litt for mye eyecandy, og for lite praktisk. Men, for all del en god start for en fjortiss Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Hehehe, du burde virkelig ikke kalle Mikka fjortiss. (harn blir skikkelig sint) BTW: sinnsvakt fet side!! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg syns Piranha sin var konge HE HE! *blink blink* piranha Lenke til kommentar
xanmail Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Mikka: tror det er ett av di beste designene jeg har sett noengang, var langt over alle forventninger å se noen lage noe slikt! Keep up the good work! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Drit digg side Mikka, kult design! Hva har du brukt for å lage den? PiRANhA sin side var også av ypperste kvalitet, dem er bra på hver sin måte liksom. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Boo, lanet er avlyst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå