mikk- Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 En ting til: Skulle hatt en PSD-fil eller liknende av logoen.. Blir litt hakkete i skrifta når jeg bare klipper ut fra GIF'en. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.languiden.no/temp/hardwarelogo.ai <-- Logoen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Du har ikke en i PSD-format eller noe annet som støttes av Photoshop, da? Får ikke åpnet den, jeg. Må vel ha CorelDraw eller noe, og det har jeg ikke. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Du har ikke en i PSD-format eller noe annet som støttes av Photoshop, da? Får ikke åpnet den, jeg. Må vel ha CorelDraw eller noe, og det har jeg ikke. Åpnes fint i photoshop den Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Du har ikke en i PSD-format eller noe annet som støttes av Photoshop, da? Får ikke åpnet den, jeg. Må vel ha CorelDraw eller noe, og det har jeg ikke. Åpnes fint i photoshop den Ah! Nå fikk jeg det til! Filen var av en eller annen grunn renamet til .ps, slik at jeg måtte rename den tilbake... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har kosta sammen en beta, bare på gøy. Tviler sterkt på at jeg har noe sjanse mot PiRANhA og designerus... :wink: Her. Jobber med noe rollover på menyen og en måte å få komprimert i JPG istedenfor GIF (mister transparency). EDIT: Prøvde med JPG, det ble dårligere. Bildet (absolutt alt utenom firkanene i menyen og rutene i bakgrunnen) er forøvrig på 36 KB. WOW! Det der var konge! :smile: Tror nesten jeg bare kan gå å legge meg med en gang..... Enig http://home.broadpark.no/~hdlange/HWLAN.JPG PS! bare på gøy! Kjedet meg. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har nå laget en "kladd". Ble ikke så veldig fornøyd, men greit nok. Siden finner dere her. EDIT: Merket at kvaliteten på logoen var dårlig, skal se om jeg kan få fikset dette. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er ikke ferdig ennå...men dette er det jeg har rukket å lage på et par timer... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Om alle legger ut sitt seneste design klokka 3 her så bestemmer vi oss for hvilket som vi vil bruke. Alle er gode kandidater, men vi kan bare velge ett. I mellomtiden kan dere få lage et par bannere til meg om dere kjeder dere. 468x60 - 12 KB 200x250 - 20 KB Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Åssen er det vi skal finne ut hvilket design som skal brukes? Bestemmer du det eller? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Åssen er det vi skal finne ut hvilket design som skal brukes?Bestemmer du det eller? Hovedsaklig ja Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kom igjen designerus! Ja! Lurer på hva du har fått mekka.... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Et spørsmål: Må logoene (ISPnor og Microplex) være 150px brede, eller går det bra med 130? :oops: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Et spørsmål: Må logoene (ISPnor og Microplex) være 150px brede, eller går det bra med 130? :oops: Det går, men til nøds skal ikke dette gjøres Lenke til kommentar
designerus Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Skal lage skjema i "Påmelding". Hva skal jeg skrive der? F.eks. Navn: Etternavn: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Skal lage skjema i "Påmelding". Hva skal jeg skrive der?F.eks. Navn: Etternavn: Trodde at det bare var selve designet som skulle lages nå jeg? Eller...? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Skal lage skjema i "Påmelding". Hva skal jeg skrive der?F.eks. Navn: Etternavn: Om du ønsker å lage det kan du skrive helt vanlig kontaktinfo Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Fjerna den hvite bakgrunnen i sponsor-bannerene, jeg. Er det greit? Her. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Fjerna den hvite bakgrunnen i sponsor-bannerene, jeg. Er det greit? Her. Opp til deg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå