designerus Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hva sier dere? Bare en røff skisse... Skal og lage noe i Flash.. http://www.designerus.com/all_that_kind/lan.jpg MOD: 24h sticky Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Skal du lage designet til hw.no lan nå?? hmmm...... Likte ikke den siden i det hele tatt, og skriften var uleselig. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Vet ikke jeg ennå... Lenke til kommentar
designerus Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 De sa "ja"! Let's begin! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det er et "race" mellom 2 stk til nå. designerus og PiRANhA. Flere kan også få være med. "Deadline" er i natt klokka 3.00. Det beste brukes, enklere kan det ikke bli Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kunne vi ikke fått litt mere tid a? Til i morgen klokka tolv (på dagen) eller noe sånt? Er det bare et design som skal lages, ikke noe mere? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Skal og lage noe i Flash.. grøss & gru! designerfelle #1. likte faktisk logoen ganske godt, men menyen tror jeg du bør gjøre noe med. var litt ekkel å se på. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kunne vi ikke fått litt mere tid a?Til i morgen klokka tolv (på dagen) eller noe sånt? Er det bare et design som skal lages, ikke noe mere? Nja.. Er egentlig i siste liten idag også, men om du kan lage et meget godt "uferdig" forslag til satt deadline kan vi vurdere utsetting på deadline, men da må det være veeeldig bra Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kunne vi ikke fått litt mere tid a?Til i morgen klokka tolv (på dagen) eller noe sånt? Er det bare et design som skal lages, ikke noe mere? Nja.. Er egentlig i siste liten idag også, men om du kan lage et meget godt "uferdig" forslag til satt deadline kan vi vurdere utsetting på deadline, men da må det være veeeldig bra Okidoki... Har begynt å lage design nå, men tviler på at jeg vinner.... Har skummet igjennom ikke mindre en 1739 fonts, og av de fant jeg 32 som var brukandes. "Litt" slitsomt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 ...hva får vinneren? Stor promotering for sitt design/firma ved bruk av sidene pluss vi skal vel finne på noe mer også om vi går i overskudd... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.designerus.com/all_that_kind/lan.jpg Tror du må fikse litt på menyen. Den var litt for "blury". lag litt skarpere kanter. Ellers ok! Likte logoen:) Btw, en annen farge på meny-skriften? evt, "inngravert" i menylinja.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 min beta nr. 1 er snart ferdig....gled dere!! ...hehehe Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hvordan går det med designene? Gleder meg til å se resultater. Om siden ikke vil vises public enda kan en PM sendes til meg Lenke til kommentar
designerus Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg holder på med det... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Publiserer noe om en time... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har kosta sammen en beta, bare på gøy. Tviler sterkt på at jeg har noe sjanse mot PiRANhA og designerus... :wink: Her. Jobber med noe rollover på menyen og en måte å få komprimert i JPG istedenfor GIF (mister transparency). EDIT: Prøvde med JPG, det ble dårligere. Bildet (absolutt alt utenom firkanene i menyen og rutene i bakgrunnen) er forøvrig på 36 KB. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har kosta sammen en beta, bare på gøy. Tviler sterkt på at jeg har noe sjanse mot PiRANhA og designerus... :wink: Her. Jobber med noe rollover på menyen og en måte å få komprimert i JPG istedenfor GIF (mister transparency). EDIT: Prøvde med JPG, det ble dårligere. Bildet (absolutt alt utenom firkanene i menyen og rutene i bakgrunnen) er forøvrig på 36 KB. WOW! Det der var konge! :smile: Tror nesten jeg bare kan gå å legge meg med en gang..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå