stasomfaen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei! Er usikker på om jeg vil velge markedsføring og ledelse eller økonomi og ledelse på vg3.. Hva dreier fagene seg om? Hva vil jeg ha mest bruk for? Jeg har ikke peil på hva jeg vil bli.. Tenker på å kanskje starte for meg selv en dag eller noe. Er litt mer gründer typen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 For å vite hva du vil ha mest bruk for så trenger vi jo å vite hva du vil bli, så den er litt vanskelig. Markedsføring handler om hvordan selge produktene dine, mens økonomi handler om å ha kontroll på penger, regnskap, budsjett og så videre. Om du ikke senere utdanner deg innen økonomi så er vel kanskje det det viktigste for deg hvis du senere blir Grunder... Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Markedsføring og ledelse går som sagt ut på hvordan bedriftene markedsfører produktene sine på best mulig måte for å få forbrukerene til å kjøpe produktene. Økonomi og ledelse kommer inn på hvordan bedrifter behandler penger og bruker dem på best mulig måte, og hvordan ledelsen skal gjøre det. Stort sett. Markedsføring er utrolig spennende i alle fall, og selv om du ikke skal utdanne deg innafor det så får du nok mye igjen for det. Disse to fagene går over i hverandre, så de som har begge fagene får en del gratis. Men økonomi er vel det mest brukbare, det for du uansett god bruk for. Markedsføring er mer... gøy. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Takk for svar Fant ut en måte sånn at jeg får tatt begge! Lenke til kommentar
liquorice Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Så bra! Jeg skal ta begge til høsten, jeg også. Om det passer med blokkskjemaet ^^, Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 For meg funket det bra, saa jeg vil tro det gjoer det for deg ogsaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå