AnnaCecilie Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei, Jeg er inne og ser litt på priser på flybilletter. Søker på finn.no for å få opp priser fra div reiseselskaper, hvor Travelpartner, Net to travel og Budjet (Tror disse er det samme, når jeg leser virker det ihvertfall slik), er de som kommer opp med billige priser på flybilletter, billigere enn det selve flyselskapet oppgir. Jeg lurer på om det er noen av dere som har bestillt fra en av disse sidene tidligere og erfaringer dere har? Er det trygt å bestille herfra? Takk for hjelp Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De legger på et gebyr på 89 kroner som de ikke informerer om før det er lagt på. Er av prinsipp mot denslags. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har nylig bestilt gjennom TravelPartner selv, så håper da virkelig det er trygt! Kan ikke huske at de la på noe ekstra gebyr, men mulig jeg husker dårlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå