MeAndThisArmy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hei. Det er en person hvis blotte nærvær i kontaktlisten fremkaller brekningstendenser, kaldsvette og substansiell forsuring av sinnsstemningen min. Så. Jeg forsøker å slette denne personen. Jeg høyreklikker, velger "Slett kontakt", og klikker ikke på boksen ved siden av "Blokker også kontakten". Likevel ser personen ut til å ikke kunne se meg som pålogget. Personen forsvinner også fra tillatelseslisten (Verktøy -> Alternativer -> Personvern), og er heller ikke å se i blokkeringslisten til høyre. Om jeg klikker på "Kontakter" -> "Rediger en kontakt", finner personen i denne listen, dobbeltklikker og deretter velger "Bruk med Messenger" viser kontakten seg igjen i kontaktlisten, uten å være blokkert. Hva gjør jeg feil? Vi snakker om nest nyeste versjon av Windows Messenger. Endret 27. februar 2012 av MeAndThisArmy Lenke til kommentar
suphadupha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Skjønte ikke helt hva du ville her, vil du blokkere eller ikke? Hva er poenget med å slette kontakten, dersom du fortsatt vil at personen skal kunne snakke med deg? Lenke til kommentar
MeAndThisArmy Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) ------------ Endret 27. februar 2012 av MeAndThisArmy Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Høyreklikk -> Rediger kallenavn. Lenke til kommentar
MeAndThisArmy Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Løste det ved å opprette en ny kontaktkategori strategisk plassert under primærkontaktlisten. Skrudde også av pop up-en som viser hvem som logger seg på. Passe bad boy. Kødder ikke med meg. Ja, dette tok meg tolv dager å klekke ut. Endret 16. februar 2011 av MeAndThisArmy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå