Lekr Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Dårlig med eget fora for fasttelefon. Jeg får snakket i telefonen hvis jeg bruker røret som hører til, men da jeg koblet til head set hørte jeg ingenting og den jeg skulle snakke med hørte ikke meg. Jeg har en telefon som ligner veldig på denne. Head set vet jeg ikke hva er, har kastet emballasjen. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har du noen måte å få sjekket at headsettet faktisk fungerer? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Har du noen måte å få sjekket at headsettet faktisk fungerer? Nei, er bare én telefon i huset. Men det er i hvert fall helt nytt, tok det ut av emballasjen i går mener jeg. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da ville jeg tatt det med til en annen telefon for å sjekke. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Ok, da har jeg fått meg en ny telefon og headsettet fungerer, men jeg har ganske dårlig lyd begge veier selv om lyden er på maks. Lyden er dårlig når jeg bruker røret også. Noen som vet hva som kan være feil, så jeg kanskje slipper å bytte telefon enda en gang? Endret 8. februar 2011 av Lekr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå