ltdata Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Etter at jeg formaterte og reinstallerte win 7 så har jeg plutselig fått en hel haug med mapper med hengelås-symbol. Jeg er oppførst som administrator men alikevel får jeg ikke tilgang til mappene. Har fått tilgang til noen mapper ved å endre egenskapene til hver enkelt mappe og endre eierskap. Men når det er snakk om 100+ mapper så blir dette veldig tungvint! Noen måter å løse dette problemet på? Det virker også som det er masse ekstramapper som ikke har vært der tidligere. Disse har kommet etter reinstallasjon og formatering av C:. Jeg skjønner ikke hvorfor de er der når c: ble formatert? Skulle jo være en helt clean installasjon. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 GÅ til den øverste av mappene i strukturen. Gå til der hvor du overtar rettighetene for den mappen. Der skal du også kunne velge en avhukningsboks for at dette gjelder mappene nedenfor.. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 det virker ikke Får alivel meldignen "ingen tilgang" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) ta eierskap over filene... http://tinyurl.com/6zd3sy3 Endret 4. februar 2011 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå