qrs Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har kjøpt og lasta ned en film fra film2home i dag. Filmen er i wmv-format og skal spilles i WIndows media player. Hvilket for så vidt ikke er noe problem. Men, jeg kan ikke lese mer enn den øverste linja på tekstingen. Så jeg ringte for å få hjelp men etter langt og lenge på telefonen fant ingen ut av hva dette skyldes. Maskinen som filmen ligger på er en "stue-pc" som alltid er koblet til tv'en som er en Saumsung lcd flatskjerm. Noen som har vært borti lignende? Mener at vi leide film på nettet for en stund tilbake og også da hadde problem med at vi bare fikk sett øverste linja av teksten. Men da var det ingen stor krise siden det var en film vi voksne skulle se. Den jeg kjøpte i dag var til 8-åringen! Så da er det litt krise! Lenke til kommentar
Lasse94 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 hva med formatet som tv'en viser? for eksempel 16:9 eller 4:3 det er mange tver som har den funksjonen, ofte er valgmuligheten full, panorama, 16:9 og så videre. håper dette hjalp Lenke til kommentar
qrs Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 hva med formatet som tv'en viser? for eksempel 16:9 eller 4:3 det er mange tver som har den funksjonen, ofte er valgmuligheten full, panorama, 16:9 og så videre. håper dette hjalp Det var det første jeg forsøkte. Ingen av innstillingene der heller gjør noen forskjell. Det er det som er så merkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå