blackeyedragon Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Noen av dere som vet om Sky Hawk PSR4698D7+W Miditower , Sølv, Jeg tenkte på å kjøpe det og casemodde, men jeg vil vite hvor mange viftehull den har så pc-en min ikke blir for varm, Jeg er på en måte desperat så plzzzzzzzzz hjelp meg!!! Det er det kabinettet som koster 895kr i Komplett.no så bare let etter Sky Hawk så 895kr butikkpris. Og som vanlig så takker jeg for svar! Takk! Takk! Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kabinettet ditt selges på Microplex for 795,- Altså 100 billigere! Dessuten ser det ut som det kun er plass til 1 80mm vifte. Ettersom det er usb porter og display i fronten. Vel bekomme.... :wink: Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg takker for svaret og følger det du sier, bare en hhmmm, dårlig ikke sant! Jeg kjøper heller en annen har du et forslag! Noe under 1000kr og som er i Oslo, er dessverre ikke gammel nok til å få "lov" til å bestille fra nett. Lenke til kommentar
dp Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 bestilte når jeg var 14år jeg... hentet seff alltid varene. mange som ikke gjør det har jeg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 hentet seff alltid varene. mange som ikke gjør det har jeg fått inntrykk av.er det skummelt eller? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det ikke mulig å lage ordentlige overskrifter i dette forumet, slik at det er mulig å få en viss idé om hva posten inneholder? Lei av: "Noen som..." "Hjeeeeeelp!" "SE HER!" osv. Dette har vært tatt opp ca. 673 ganger før. Må vel være mulig å få orden på dette nå.... :o Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Problemet ligger i at de spør hele tida om min id. Så når jeg viser det, "du er ikke gammel nok." så sier de ta med en foresatt, foreldrene mine er hele tida "opptatt". Vent! Enda et spørsmål, jeg skal fjerne den gamle goop-en på min cpu og legge på ny, mora mi har en neglelakk fjerner, problemet ligger i at det står med "kondenser"... øøøøøøhh hva er kondenser og kan jeg bruke den? Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 "kondenser" betyr at den fordamper fra overflaten, og når den gjør det burde det ikke være noen fare. personlig foretrekker jeg rødsprit eller aceton, får bort mesteparten av dritten. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ber de om id på posten? det er maks teit Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ehm, mulig jeg tar feil, "kondenserer" jeg tenker på, leste ikke post'en din så nøye.. Åå hjelp, nå får jeg nok kritikk og piskeslag så det holder, det får man jo alltid når man skriver noe feil her Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Nå skjønner jeg at jeg kan bruke det! Ikke for å plage dere nok en gang men kanskje jeg skal kjøpe pentium 4 og vurderer å kjøpe dette hovedkortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=10&s=pl Synes dere at den er bra for overklokking? Hvilken vannkjøling bør jeg kjøpe til det hovedkortet, jeg skal ha p4 2.4 - 2.6. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ang kabinettvalg, ta en titt rundt på webshopene. Microplex og 3Dfxcool er to med et stort utvalg innen kabinetter... Lykke til Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hahaha , jeg har alltid bestilt ting i mitt eget navn og henta det selv eller! Har liksom bestilt ca 17-18 ganger fra microplex , og for alt dem på postkontoret vet , så kan det være at du henter astma medisinene dine! Men dem har sikkert lurt litt på de forskjellige str. på pakker . Og noen ganger er jeg så heldig at jeg kjenner dem jeg henter pakker hoss! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 huh? er det aldersgrense på webshop? det har ikke jeg fått med meg.. jeg har jo henta pakker siden jeg var tretten og har _aldri_ blitt spurt om id. Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Det er de skjeivingene som sitter inne i de drittboksene som tror de har rett til alt, de spør meg hele tida og jeg var så pissed off en gang at jeg bare kjøpte hobbymaling og bilene dems fikk smake. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 huh? er det aldersgrense på webshop? det har ikke jeg fått med meg.. jeg har jo henta pakker siden jeg var tretten og har _aldri_ blitt spurt om id. samme her skal hente to pakker i dag jeg. ene i midt navn og andre i pappa's navn. går som oftest bra det. men av og til stusser jeg litt på hvilket navn jeg skal skrive på signaturen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå