pidgey Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hei Har kjøpt meg en Ford Focus 1999. Er jo glad i musikk så har en del CDer i bilen.. Men fant ut at dette blir tungvint når jeg stadig går lei og må ha noe nytt. Men problemet som kommer da er jo at cd spiller/radioen i Ford er integrert, eller ihvertfall en spesiell størrelse... Noen som har forslag på hvordan jeg kan få en AUX-kobling? Eller noen som har hatt det samme problemet? Takker Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er ikke noe stort problem å bytte CD-spiller i Focus. Den som står i er av standard bredde, så med et adapter får du fint plass til en ettermarkeds-spiller. Om du ikke har lyst å bytte spiller er det ikke så veldig mange alternativ. Det eneste jeg kommer på i farten er FM-sender. Denne plugger du i musikkspilleren/mobiltelefonen din, og så sender den radio-signal på en gitt frekvens. Når du skrur radioen i bilen din til samme frekvens, tar den inn signalet, og du hører musikken i bilen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå